Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@05:24:18 GMT

مانع بزرگ تیام برای استقلالی شدن

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۹۲۳

مهاجم سابق سنگالی استقلال از نفرات مد نظر این باشگاه در فصل نقل و انتقالات است اما مهم ترین مانع درباره بازگشت این مهاجم، قرارداد 2 ساله وی با باشگاه عجمان امارات است. آفتاب‌‌نیوز : «مامه تیام» که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با نظر «وینفرد شفر» آلمانی به جمع استقلالی ها اضافه شد، نمایش فوق‌ العاده‌ای در مدت کوتاه حضورش در این تیم داشت و جزء عوامل اصلی نتایج خوب آبی پوشان در دور برگشت، قهرمانی جام حذفی و مهم‌تر از آن صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از اینکه تیام و استقلال از لحاظ مالی به توافق نرسیدند، این بازیکن تصمیم گرفت با فسخ یک طرفه با عجمان امارات قرارداد دو ساله ای را به امضا برساند.
قرارداد دوساله مامه تیام با عجمان امارات مهم ترین مانع آبی پوش شدن این بازیکن سنگالی است که هواداران استقلال خاطرات خوبی از او دارند.
البته تیام فصل خوبی را با عجمان پشت سر نگذاشت و این احتمال وجود دارد او در فهرست خروجی این باشگاه اماراتی قرار بگیرد.
یکی از مسئولان استقلال در این رابطه به ایرنا گفت: تا پایان بازی استقلال و العین امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، درباره فهرست وروی و خروجی های تیم تصمیمی نخواهیم گرفت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال مامه تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دچار معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

رسانه رسمی استقلال با انتشار تصویری از حضور محمدجواد نصیرمقدم در تمرین امروز آبی ها نوشته است:

نصیرمقدم بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود‌ که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید