Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مناظره دانشجویی، ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از امروز تا ۱ خرداد ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات مناظره دانشجویی (ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم)، ۳۰ اردیبهشت الی ۱ خرداد ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر اساس این گزارش، این مسابقات با همکاری سازمان دانشجویان و معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبائی و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی و با شعار “قرآن معنای زندگی” در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.   در این مسابقات ۸ تیم دانشجویی بر سر گزاره‌های: جدایی دین از سیاست موجب بی اخلاقی سیاستمداران می‌شود، مشکل نهادینه نشدن قرآن، نه در مرحله سیاستگذاری بلکه در مرحله اجرا است.  سبک زندگی اسلامی در دوره معاصر ایده‌ای سیاسی و ایدئولوژیک است.  سبک زندگی قرآنی با اقتضائات زمانی و مکانی عصر حاضر قابل اجراست.  در دنیای تجارت اخلاق مداری مانع پیشرفت است.  فعالیت‌های قرآنی فاقد سیاست‌گذاری واحد است. به مناظره خواهند پرداخت. و تیم‌های جدال احسن و منتصرین از دانشگاه شهید بهشتی، تامل و ثامن الحجج از دانشگاه علامه طباطبایی، همپاد و تنقیح مناط ترافرازنده از دانشگاه تهران، شمس اشموس از دانشگاه فرهنگیان و هنر و عقل سرخ از دانشگاه امام صادق حضور خواهند داشت.   گفتنی است، این مسابقات در سه روز ۳۰، ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نمایشگاه قرآن شبستان مصلی امام خمینی (ره) و مرحله فینال و مراسم اختتامیه، پنجشنبه ۲ خرداد ساعت ۲۱ تا ۲۳ در بخش دانشگاهی شبستان مصلی برگزار خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه علامه جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست مشترک با رئیس انجمن نانوفناوری ایران در محل این دانشگاه گفت: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

او افزود: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار مطلوب بوده است.

 سپس رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در تاریخ‌های دهم و یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

مالک نادری اعلام کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد