Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: وزیر نفت عربستان در نشست کمیته نظارت بر اوپک پلاس گفت که هیچ کسی نمی‌داند ایران چقدر نفت تولید و صادر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، «خالد فالح» وزیر انرژی عربستان سعودی اظهار داشت که تقاضا برای خرید نفت ایران همانطور که انتظار می‌رفت، دیگر بالا نیست.

به گفته فالح، امروزه هیچ کس دقیقا نمی‌داند که ایران چه مقدار نفت استخراج و صادر می‌کند، زیرا که بخش عمده‌ای از نفت ایران در بازار به صورت ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر انرژی عربستان سعودی در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست کمیته نظارت بر اوپک پلاس گفت: "هیچ کس نمی‌داند ایران دقیقا چقدر (نفت) تولید و صادر می‌کند، من فکر می‌کنم درباره این اطلاعات بسیار گمانه‌زنی شده است، اما در عین حال، با وجود تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نفت بازار همچنان به خوبی تامین می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر نفت عربستان نفت ایران صادرات نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان توسعه تجارت مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.

بنا بر این خبر، با صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ شهر اسلو، به شرکت صنایع دومان قشم تحت نظارت سازمان توسعه تجارت موافقت شد. گفتنی است مدت اعتبار این مجوز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ تا ۱۴۰۴/۰۱/۲۷ است.

بر این اساس این شرکت متعهد است فعالیت‌های خود را در چارچوب ضوابط و شروط ابلاغی عمل کرده و در صورت عدم رعایت شرایط و الزامات مربوط، حسب تصمیم کارگروه مراکز تجاری، مجوز فوق‌الذکر قابل تعلیق یا ابطال است.

کد خبر 6099813

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی دختران و زنان را محور خانواده و دارای نقش موثر اجتماعی می‌داند
  • گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • رازهای لاغری که هر کسی نمی‌داند (فیلم)
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • (ویدئو) خدا می‌داند آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری