Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سلیمی، با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص مواجه با تحریم های ظالمانه آمریکا، گفت: توجه به مولفه اقتصاد مقاومتی و زمینه سازی برای تسهیل تولید داخلی از جمله نکات مهمی است که باید در دستورکار مسئولان باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق بیانات رهبر انقلاب موضوع مذاکره همانند سم برای کشور محسوب می شود و اصلا منافع ملی را تامین نمی کند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که امروزه ترامپ و برخی دیگر از دولتمردان آمریکایی بر موضوع لزوم مذاکره با ایران صحبت می کنند و به نوعی تلاش می کنند ایران را محور مشکلات منطقه معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرصت تحریم طی چند سال گذشته موجب شد تا اقتصاد کشورمان از نفت فاصله بگیرد از این رو مشاهده می شود که در برخی از حوزه ها توانسته ایم به خودکفایی برسیم، ادامه داد: بر این اساس می توان اذعان کرد که در مرحله دستیابی به جهش اقتصادی هستیم لذا نیاز به توجه بیشتر مسئولان است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه رهبر انقلاب بر ایجاد اتحاد بین مسئولان و مردم تاکید جدی دارند، تصریح کرد: امروزه در بیان سیاست خارجی آمریکایی ها به وضوح می توان تفرقه و چنددستگی را مشاهده کرد از این رو در مقابل کشورمان عقب نشینی می کنند اما ایران همواره با اتحاد توانسته طی چهل سال گذشته در مقابلشان ایستادگی ند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افق روشنی برای کشورمان در پیش است، خاطرنشان کرد: باید در برابر ظلم و سیاهی مقاومت کرد و فریادآزادی خواهی سر داد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با اشاره به اقدامات خبیثانه آمریکا، تصریح کردند: گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه هاست، چرا که مذاکره با دولت کنونی امریکا سمّ مضاعف است، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد./

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی تحریم آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی ایران و آمریکا مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟