Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در آخرین دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور عراق میزبان تیم النصر عربستان است.به گزارش بلاغ، آخرین دیدار ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه در شهر کربلا و مقابل النصر عربستان برگزار می‌شود. ذوب آهن فصل مسابقات باشگاهی ایران را خوب شروع نکرد و کمتر کسی تصور می‌کرد که این تیم بتواند در آسیا موفق شود اما اکنون سبزپوشان ایران تنها نماینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ذوب آهن با بازگشت‌های طلایی خود به مسابقات در این فصل شهرت خاصی در آسیا به دست آورده و هفته گذشته نیز با پیروزی در دقیقه ۹۲ مقابل الزورا عراق صعودش را قطعی کرد. شاگردان منصوریان سه‌شنبه برای صدرنشینی به مصاف تیم النصر می‌روند. مسابقه رفت دو تیم هم پرگل و جذاب بود و در حالیکه ذوب آهن ۲ بر یک از حریف عقب افتاد در نهایت ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. اتفاقا ذوبی‌هابه النصر هم در دقیقه ۹۱ گل زدند تا اکنون با خیالی راحت به مصاف این حریف عربستانی در کربلا بروند.

سبزپوشان اگر صدرنشین شوند  به نظر کار راحت‌تری خواهند داشت زیرا به مصاف تیم دوم گروه B می‌روند اما اگر تیم دوم این گروه الاتحاد عربستان باشد شرایط برای ذوب‌ آهن  صدرنشین سخت‌تر خواهد شد زیرا بازی با حریف عربستانی در کشور سوم خواهد بود و ذوب آهن حتی از امتیاز میزبانی محروم می‌شود. از سویی دیگر مشخص نیست که واقعا کدام تیم در گروه B دوم می شود بنابراین قطعا شاگردان منصوریان برای برد و یا مساوی گرفتن از النصر به میدان خواهند رفت تا به عنوان صدرنشین صعود کنند.

ذوب آهن ایران می‌خواهد چراغ فوتبال ایران را در لیگ قهرمانان روشن نگه دارد و بنابراین با تمام توان به مصاف حریف سعودی خواهد رفت. ذوب آهن در صورت دوم شدن هم به مصاف تیم الوحده امارات می‌رود. میزبانی ذوب آهن در ورزشگاه کربلا هم آنطور که دلخواه ذوب آهن بود انجام نشد و بعد از اتفاقات و درگیری‌ها در بازی با الزورا باشگاه ذوب آهن حتی خواهان تغییر میزبانی ‌شان شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا با آن موافقت نکرد.

جدول گروه A

۱- ذوب آهن ایران ۱۰ امتیاز

۲- النصر عربستان ۹ امتیاز

۳- الزورا عراق ۵ امتیاز

۴- الوصل امارات ۳ امتیاز

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ فوتبال عربستان، تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

گل دقیقه ۶۸ آیمریک لاپورت برای پیروزی یاران رونالدو کافی بود.

النصر با کسب این پیروزی خارج از خانه ۷۱ امتیازی شد و رتبه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با ۸۰ امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم