Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@15:08:05 GMT

امضا تفاهم همکاری حوزه علمیه و ستاد مبارزه با مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۸۶۸

امضا تفاهم همکاری حوزه علمیه و ستاد مبارزه با مواد مخدر

تفاهمنامه همکاری مشترک میان ستاد مبارزه با مواد مخذر و حوزه های علمیه امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، این تفاهمنامه امشب (یکشنبه 29 اردیبهشت) به امضا آیت الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و سردار «اسکندر مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر رسید.

 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در این خصوص گفت: به منظور برخورد با موضوع مواد مخدر، مطالعات فراگیر از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید در این عرصه تلاش کرده و همت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: حضور روحانیت برای پیشگیری از نابودی قبح اعتیاد می تواند موثر باشد که استفاده از ظرفیت روحانیت در این تفاهمنامه آورده شده است.

 

آیت الله اعرافی گفت: این تفاهمنامه طی پنج سال دنبال می شود که محورهای مطالعات و تحقیقات پیرامون آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و آگاهی بخشی به روحانیون حوزه های علمیه را دنبال خواهد کرد.

 

همچنین سردار «اسکندر مومنی» نیز در این جلسه گفت: اولویت ما پیشگیری از افزایش وسعت مواد مخدر است که این کار به تنهایی انجام نشده و نیازمند فرهنگ سازی با بهره گیری از توان نهادهای فرهنگی کشور از جمله حوزه های علمیه هستیم.

 

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اذعان داشت: مبلغان در ماه های مختلف سال از جمله ماه مبارک رمضان و ماه محرم با حضور در مناطق مختلف به تبلیغ دین می پردازند که در آن زمان بهترین فرصت برای بهره گیری از ظرفیت این عزیزان است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي ماه مبارک رمضان قرآن کریم کانون های مساجد اردبیل مسجد موزه مجلس حوزه علمیه قم طلاب حوزه علمیه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر