Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@02:16:40 GMT

برپایی سفره ۵ هزار نفری افطاری در قلعه‌رئیسی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۷۰۲

برپایی سفره ۵ هزار نفری افطاری در قلعه‌رئیسی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی، امام جمعه قلعه‌رئیسی، روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای رشد و تزکیه و نیز فرصتی جهت حرکت به‌ سوی عالی‌ترین ارزش‌های اخلاقی و انسانی در پرتو آموزه‌های حیات‌بخش دین مبین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به علت ویژگی بخشنده بودن امام حسن مجتبی(ع)، نیمه رمضان را نیمه خدمت به فقرا و مؤمنین اهل آبرو که مشکلات مالی دارند، نامگذاری کرده‌اند.
امام جمعه قلعه‌رئیسی از برپایی سفره افطاری 5 هزار نفری در شهر قلعه رئیسی خبر داد و اضافه کرد: این سفره در روز سه‌شنبه، 31 اردیبهشت‌ماه همزمان با افطار در مصلی نماز جمعه محمد رسول الله شهر قلعه رئیسی برپا خواهد شد.
‌صلواتی یادآور شد: این سفره به همت دفتر مقام معظم رهبری، خیرین استانی و شهرستانی، مردم و مسئولین شهر قلعه رئیسی برپا خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی سفره افطاری ماه رمضان قلعه رئیسی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)