Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@17:47:28 GMT

تهدید سپاهان به کناره گیری از جام حذفی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۸۰۹

تهدید سپاهان به کناره گیری از جام حذفی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: چند روزی است قانون عجیبی درباره تقسیم جایگاه تماشاگران در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی از سوی مسئولان سازمان لیگ مطرح شده است و برای من عجیب است اگر می‌گویند در سال گذشته این‌طور تصمیم گرفته شده چرا تا الان به هیچ باشگاهی ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه شورای تأمین استان هم هیئت فوتبال عنوان کرد به آن‌ها ابلاغ نشده است. این قانون در فینال و در یک شهر بی‌طرف رسم است، برای مثال در فینال جام حذفی انگلیس هواداران به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم شده بودند.

وی ادامه داد: اگر این موضوع نص صریح قانون هم بود با توجه به شرایط موجود باید تدابیر دیگری اندیشیده می‌شد، پرسپولیس در بازی قبلی میزبان بوده و ما نیز مهمان مس کرمان بودیم و در این دیدار بر اساس قانون میزبان پرسپولیس هستیم، اما اکنون این شرایط به گونه دیگری برنامه‌ریزی شده است. پس شرایط میزبانی چه می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: این قانون احتمالاً به تصویب سازمان لیگ نرسیده بوده و در این چند روزه از یکی از فایل‌های این سازمان بیرون آمده است و در این شرایط ملتهب تصمیم بسیار عجیبی گرفته شده است.

تابش گفت: این موضوع امروز در جلسه شورای تأمین اصفهان باعث تعجب همگان شد و در این چند روزه اصفهان جو ملتهبی را سپری می‌کند و هواداران ما نیز از این تصمیم اخذ شده بسیار عصبانی هستند.

وی اظهار داشت: باشگاه سپاهان به فرهنگ شاهین وابسته است و تصمیم داریم معقولانه اعتراض کنیم. یاد گرفته‌ام مسائل را از مجرای قانونی پیگیری کنم. برخی فکر می‌کنند اعتراض نکردیم، اما اهل جار و جنجال نیستیم. کتباً اعتراض خود را اعلام کردیم و اگر پافشاری کنند حتی احتمال دارد از جام حذفی کناره‌گیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این‌که فردا عازم تهران هستم و اگر شرایط مناسب باشد به این موضوع اعتراض می‌کنیم، گفت: در شرایطی که هواداران به صورت ۵۰- ۵۰ تقسیم شوند تأمین امنیت این مسابقه بسیار دشوار است و حتی پس از دیدار با پرسپولیس در تهران در جلسات زیادی با حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر شدیم و حتی در این جلسات نیز هیچ صحبتی از تقسیم ۵۰-۵۰ هواداران در نیمه‌نهایی جام حذفی نبود.
انتهای پیام/ی  
اعتراض مدیر عامل سپاهان به تقسیم جایگاه تماشگران در فینال جام حذفی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم

12 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان فصل 2011/12، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. ابتدا چلسی با گل های رامیرز و دیدیه دروگبا از حریف پیش افتاد اما در ادامه اندی کارول اختلاف را به حداقل رساند. نتیجه 2-1 اما تا پایان پابرجا ماند تا چلسی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.

دانلود (14.8MB)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست