Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:22:02 GMT

حافظ لیبیایی، برنده جایزه بین‌المللی قرآن دبی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۰۶۱

حافظ لیبیایی، برنده جایزه بین‌المللی قرآن دبی

به گزارش ایکنا به نقل از خلیج تایمز؛ هیئت داوران «معاث امیر بن حمید» از لیبی را به عنوان برنده عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها معرفی کرد و جایزه نقدی به مبلغ 250 هزار درهم امارات به این حافظ لیبیایی اهدا شد.

«احمد اچیری» از مراکش و «ابراهیم مازو» از نیجر مشترکاً جایزه دوم را به مبلغ 200 هزار درهم از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان کشورهای آمریکا، تونس، سوریه، الجزایر، کنیا، بحرین، و عربستان برندگان رتبه‌های بعدی این مسابقات بودند که جایزه نقدی آنها بین 50 هزار تا 65 هزار درهم بود.

به گفته برگزار کنندگان این دوره از رقابت‌ها، به سایر شرکت کنندگانی که از 100 امتیاز نمره 80 و بالاتر کسب کردند هر یک 30 هزار درهم، 70 تا 79 امتیاز هر یک 25 هزار درهم و و بقیه هرکدام 20 هزار درهم اهدا شد.

ابراهیم بو ملحه، رئیس کمیته برگزاری در سخنانی در این مراسم گفت: حافظان کل قرآن از 160 کشور جهان در ادوار مختلف این مسابقات که از سال 1997 آغاز شده، شرکت کرده‌اند.

وی به شرکت‌کنندگان و برندگان این رقابت قرآنی توصیه کرد که علاوه بر حفظ قرآن، به تدبر در آیات آن و به کارگیری آموزه‌های قرآن نیز همت کنند و به الگویی برای دیگران بدل شوند.  

پیس از این احمد الزاهد، رئیس واحد رسانه جایزه قرآن دبی اعلام کرده بود که شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات بین 6 تا 21 سال سن داشتند که همگی از حافظان کل قرآن و کمیته‌ داوران نیز متشکل از استادان متخصص در حوزه علوم قرآن بوده‌اند.

 یادآور می‌شود، بیست‌ و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی از شامگاه سه‌شنبه (۱۷ اردیبهشت) در رشته حفظ کل قرآن آغاز شد و محمدرضا ولی محمدی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌‌ها بود که نام او میان ده برنده نخست رقابت‌ها نبود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن دبی جایزه قرآن حافظ لیبی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

علیرضا غضنفریان کد خبر: 1229551 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند