Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@04:48:49 GMT

ماجرای شکایت اولیای دانش‌آموز از معلم مدرسه

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۱۸۳

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان گفت: شکایت اولیای یک دانش‌آموز روستای نارکلاته این شهرستان مبنی بر اعمال رفتار غیرمتعارف از سوی معلم مدرسه در حال بررسی بوده و معلم مورد نظر در اختیار دادگستری قرار گرفته است.

 صفرعلی سوسرایی گفت: طبق شکایت رسیده از اولیای یکی از دانش آموزان روستای نارکلاته رامیان، معلم مربوطه متهم است که رفتار غیرمتعارف با دانش آموزان داشته ولی به هیچ عنوان ادعایی مبنی بر تجاوز در این مورد ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، آموزش و پرورش شهرستان رامیان براساس هماهنگی های لازم از بدو دریافت گزارش نسبت به جابجایی معلم مذکور از آن مدرسه اقدام نمود و برای بررسی و مشخص شدن صحت و سقم موضوع، پرونده به دادگستری شهرستان ارجاع شده است.
وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته شایعات مختلفی مبنی بر تجاوز به عنف و ادعاهای بی پایه دیگر در فضای مجازی منتشر شده که به هیچ عنوان مورد تایید آموزش و پرورش شهرستان و استان نمی باشد.
سوسرایی بیان کرد: معلم مربوطه برای پیگیری های مربوطه در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است و ما نیز تا کشف حقیقت و استیفای حقوق تضییع شده احتمالی دانش آموز و خانوادهوی، پیگیری ها را ادامه خواهیم داد.
فرماندار شهرستان نیز در همین رابطه گفت: براساس دریافت گزارشی از سوی اولیای دانش آموزی از روستای دارکلاته این شهرستان، سریعا اقدامات لازم صورت گرفت و معلم مذکور برای روشن شدن اتهامات وارده در اختیار دادگستری شهرستان قرار گرفته و یک معلم زن به مدرسه روستای نارکلاته اعزام شده است.
محمود سالاری خاطرنشان کرد: مسائل مطرح شده در فضای مجازی نادرست بوده و برخی به عمد یا غیرعمد موضوع را غیرواقعی منعکس کرده اند که در این برهه زمانی می تواند زمینه ساز اتفاقات ناگوار شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان نیز ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در شهرستان رامیان در جریان جزییات این موضوع قرار گرفت.
اطلاعات دریافتی حاکی از حضور برخی خانواده های دانش آموزان مدرسه دخترانه روستای نارکلاته رامیان در روز گذشته در مقابل دادگستری رامیان است که ضمن اعلام اعتراض خود، خواستار رسیدگی ویژه دستگاه های مربوطه در این زمینه شدند.
خبرنگار ایرنا با مراجعه به دادگستری رامیان درخواست مصاحبه با رییس این نهاد قضایی را داشت که رئیس دادگستری رامیان با خودداری از ارائه هرگونه اطلاعات در زمینه پیگیری های صورت گرفته و اقدامات انجام شده در خصوص این پرونده، بیان آن را به دادگستری کل استان گلستان محول نمود.
شهرستان رامیان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E4d برچسب ها: حقوق ، دانش آموز ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حقوق دانش آموز بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیویورک پست، در بیانیه اداره پلیس شهر مونت هورب، آمده است: افسران این اداره به دنبال دریافت گزارش مشاهده یک دانش‌آموز مسلح در محوطه این دبیرستان به محل اعزام شدند.

بر اساس این بیانیه، در زمان ورود افسران پلیس به محل، این دانش‌آموز مسلح هنوز موفق به ورود به داخل دبیرستان نشده بود و تهدید وی در بیرون ساختمان این مدرسه خنثی شد.

جاش کاول دادستان کل ایالت ویسکانسین نیز در جریان یک نشست خبری با بیان اینکه در پی این حادثه هیچ‌کس در داخل این دبیرستان آسیب ندیده است، خاطرنشان کرد: وزارت دادگستری ایالتی در حال انجام تحقیقات در مورد این حادثه تیراندازی است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند