Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:42:59 GMT

برگزاری دومین جشنواره شادیانه ویژه رمضان در آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۹۱۰

برگزاری دومین جشنواره شادیانه ویژه رمضان در آران و بیدگل

مسؤول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری دومین شادیانه شهروندی ویژه ماه رمضان در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

«حسن نبوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی، دومین جشنواره شادیانه شهروندی ویژه رمضان در بوستان شقایق نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: این شادیانه از نهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و در نیمه رمضان و همزمان با میلاد  کریم اهل بیت(ع) اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

 

نبوی زاده با بیان اینکه جزء خوانی دانش آموزی یکی از مهم ترین برنامه های این جشنواره است گفت: در این جشنواره اجرای برنامه های شاد و مفرح تدارک دیده شده است که نقاله خوانی، اجرای موسیقی سنتی، مسابقات شاد و سرگرم کننده، گروه سرود ناشنوایان، تئاتر شاد، خاطره گویی رزمندگان، اجرای زنده ترانه های ارزشی و مسابقه حضوری از جمله این برنامه هاست.

 

مسؤول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل، هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد شادی و نشاط در کنار معنویت ماه مبارک رمضان و با هم بودن خانواده‌ها در محیطی کاملاً آرام و شاداب عنوان کرد و افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یکی دیگر از برنامه های این شادیانه است که توسط یکی از مبلغان ارائه می شود. همچنین هر شب به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

 

نبوی زاده افزود: این جُنگ شادیانه با همکاری مشترک دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی، شورای اسلامی شهر و شهرداری نوش آباد، ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای فرهنگی برگزار می شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون های مساجد مسجد موزه جشن روزه اولی ها مجلس اردبیل خراسان جنوبي جنوب کرمان روزه اولی ها نوش آباد آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل رمضان نوش آباد آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2