Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هم اینک در شرایط ویژه ای که آمریکا و امپریالیسم جهانی با تفرقه افکنی و فشارهای سیاسی و اقتصادی به دنبال رخنه در صفوف مردم ایران است می بایست با تحکیم و تقویت انسجام و همدلی به عنوان شاهراهی مطمئن، با دشمن مقابله کنیم.

محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: خرداد ماه یادآور خاطرات و وقایع تلخ و شیرین زیادی برای ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیام خونین پانزده خرداد، کوچ رهبر کبیر انقلاب، آغاز رهبری آیت الله خامنه ای، کوچ شخصیتهای تاثیرگذار در انقلاب نظیر شهید چمران و مشارکت پرشکوه مردم در انتخابات دوم خرداد سال 1376 از جمله این اتفاقات مهم هستند.
وی ادامه داد: طبق آنچه در فضای عمومی جامعه در خرداد ماه سال 1376 اتفاق افتاد مردم انتظارات و توقعات خود را با رفتار مدنی و از درون صندوق رای نشان دادند و اتفاقی رخ داد که جریان صلح طلبانه اصلاحات پا به عرصه گذاشت.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ملت ایران تاکنون با همدلی و هم آوایی از انواع سختیها و آلام عبور کرده اند. در مراسم خاکسپاری رهبر کبیر انقلاب بزرگترین سوگواری تاریخ را رقم زدند و فردای آن روز بزرگترین بیعت را با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای داشتند.
وی افزود: مردم در جریان انقلاب و پس از آن تاکنون در انجام وظایف هیچ کوتاهی نداشته اند و باید اصول و چارچوبهای گذشته را مجدد مرور و به آنها برگردیم که مهمترین آن انسجام، همدلی و توجه به رای و خواسته مردم است.
حیدری همچنین به ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن اشاره و بیان کرد: جامعه باید بیش از پیش نسبت به قرآن شناخت پیدا کند.
وی به فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی نیز اشاره و بیان کرد: روابط عمومی صرفا نقش بیان موفقیتها و تبلیغ را ندارد بلکه باید در ارتباط با بدنه اجتماعی ضعفها و نواقص را دنبال و به دستگاه مربوطه منعکس کند.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شوراي شهر مشهد رئيس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند، گفت: معلمان سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سیدعباس جوهری ظهر امروز در آئین بزرگداشت مقام معلم با تأکید بر جایگاه رفیع معلمان در دین مبین اسلام، اظهار داشت: معلمان معماران آینده کشور هستند و آگاهی و اخلاق جامعه به‌واسطه تلاش‌های مجاهدانه معلمان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه معلم هویت‌ساز نسل آینده است، افزود: هویت انسانی، اجتماعی، دینی و خانوادگی از مهمترین تلاش‌های معلمان در جامعه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به ساخت شاکله جامعه توسط فرهنگیان، گفت: دشمنان با تمام ظرفیت به دنبال ترویج بی‌هویتی در بین جوانان و نوجوانان هستند، لذا نقش معلمان در هویت‌سازی جامعه بسیار محوری و اساسی است، زیرا که نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

جوهری تصریح کرد: معلمان سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت و افسران پیشتاز در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند.

معلمان نقش مؤثری در امیدآفرینی دارند

در ادامه علیرضا فاتحی‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگیان و دانش آموزان کشور گفت: تجلیل و تکریم معلم، تکریم از مقام علم و دانش است.

وی با بیان اینکه معلمان با امانت‌داری، فرزندان جامعه اسلامی را برای تحقق جامعه‌ای پویا سوق می‌دهند، افزود: سلامت معنوی و علمی جامعه با کوشش معلمان ارتقاء پیدا می‌کند لذا باید قدردان معلمان دلسوز کشور بود.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به آموزش دانش آموزان طبق آموزه‌های دین مبین اسلام توسط معلمان زحمت‌کش، تصریح کرد: معلمان وظیفه خطیری در انسان‌سازی جامعه دارند و روح انسان‌هایی که با علم و دانش اثرات مثبتی در جهان از خود جای می‌گذارند.

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان 80 ساله+‌فیلم

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه معلمان می‌توانند استقلال کشور را حفظ کنند، گفت: به‌رغم‌ توطئه‌های مختلف توسط دشمنان انقلاب اسلامی کشور استقلال و سربلندی خود را حفظ کرده است.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان با تأکید بر امیدآفرینی معلمان در بین دانش آموزان و خانواده‌ها خاطرنشان کرد: با رشد علمی دانش آموزان شاهد پیشرفت و توسعه کشور و منطقه خواهیم بود.

گفتنی است آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان شهریار با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی استاندار، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، امامان جمعه شهرستان شهریار، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان، فرهنگیان و معلمان نمونه شهرستان شهریار برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح