Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@14:17:24 GMT

توضیحات لاریجانی درباره پیگیری افزایش حقوق کارمندان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۵۸۷

توضیحات لاریجانی درباره پیگیری افزایش حقوق کارمندان

رئیس مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارمندان گفت: موضوع افزایش حقوق‌ها پیگیری می‌شود. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) قوه مقننه در تذکر شفاهی اظهار داشت: در بحث افزایش حقوق‌ها به نحوی عمل شد که حقوق‌بگیران دچار اضطراب شدند زیرا بحث افزایش در برخی احکام حقوقی اعمال شد ولی بعد از آن تقلیل پیدا کرد؛ مثلا برای یک مستخدم مدرسه در ابتدا 600 هزار تومان افزایش در نظر گرفته شد ولی بعد از آن به 400 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پاره‌ای از مواقع حقوق فروردین برخی افراد افزایش داشته ولی در اردیبهشت آن را کاهش دادند، افزود: قانون باید در بحث افزایش حقوق‌ها به صورت کامل اعمال شود تا برای مردم نگرانی ایجاد نشود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم محلات اظهار داشت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات برای بررسی این موضوع جلساتی را برگزار کرده  و باید نتیجه بررسی‌ها را به ما ارائه دهد که  بتوانیم آن را پیگیری کنیم.

انتهای‌ پیام/

 

R1385/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«جواد سعدون زاده» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

جواد سعدون زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص آب بر اساس حق آبه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به کسب و کارهای ملوانان گفت: قشر لنج‌داران هیچ‌گونه حمایتی از سوی دولت و سازمان‌های مربوطه نمی‌شوند و باید سوخت و بیمه آنها پیگیری شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان افزود: ضرورت دارد برای لنج‌داران در خصوص کالای ته لنجی فضا بازتر شود و آنها باید دفعات مکرری از سوخت یارانه‌ای برخوردار شوند.

سعدون زاده در ادامه اشتغال را مهم‌ترین چالش شهر آبادان قلمداد کرد و ادامه داد: به طور حتم مانند دوره‌های گذشته پالایشگاه آبادان در محور توجه ما است و برای عملیاتی کردن فاز باقی مانده اقدام اساسی می‌کنم؛ در دو دوره قبلی حضورم در مجلس شورای اسلامی اقدامات اساسی برای تأمین اعتبار فازهای این پالایشگاه انجام دادم.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان، توضیح داد: با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی داریم ولی در مرزهای جنوبی کشاورزان ما که میراث کهن نخل‌داری را دارند، حمایت نمی‌شوند. پاسخگو کردن وزارت جهاد کشاورزی جزو وظایف نمایندگان مجلس است که باید در روزهای سخت و روزهای پُر برکت در کنار کشاورزان باشند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان، توجه به توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و تاکید کرد: فعال کردن تجارت در گمرک‌های سه‌گانه آبادان یکی از برنامه‌هایم است. تجارت، صنعت، گردشگری و ترانزیت می‌تواند اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر و حتی خوزستان را تحت تأثیر خود قرار بدهد.

کد خبر 6096018

دیگر خبرها

  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود