Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی رجب‌زاده کاپیتان پیشین تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن می‌توانست در لیگ هجدهم هم از لحاظ امتیازی بهتر عمل کند و هم رتبه بهتری را کسب کند.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی ذوب‌آهن مقابل النصر عربستان اظهار داشت: صعود ذوب‌آهن و النصر عربستان به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا مسجل شده، اما با این وجود هر دو تیم تلاش می‌کنند با پیروزی در این دیدار به عنوان سرگروه از این مرحله صعود کنند تا کار راحت‌تری پیش‌رو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بازی یک بازی تشریفاتی است. در حال حاضر شاگردان منصوریان شرایط بدی ندارند و امیدوارم با یک بازی خوب به اهدافی که می‌خواهند برسند.

وی در خصوص نتایج ذوب‌آهن در لیگ هجدهم گفت: هنگامی که امید نمازی سرمربیگری تیم ذوب‌آهن را بر عهده داشت خیلی خوب بازی می‌کردیم، اما داوری‌های ضعیف باعث شد تا نتوانیم نتایج مدنظر را کسب کنیم. البته انجام بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به این تیم خیلی کمک کرد تا رفته‌ رفته شرایطش بهتر شود هر چند که می‌توانست در لیگ از لحاظ امتیازی نتیجه بهتری بگیرد و جایگاه بالاتری را هم به دست بیاورد. منصوریان هم تمام تلاشش را کرد تا این تیم موفق شود، اما حواشی داخل باشگاه موجب این شد تا ذوب‌آهن با حاشیه‌هایی مواجه شود.   رجب‌زاده در خصوص اینکه چه دلایلی باعث شد تا نمازی از سرمربیگری تیم ذوب‌آهن اخراج شود، گفت: از نظر فوتبالی خوب بودیم و حتی در ایجاد موقعیت هم در شرایط بسیار قابل قبولی قرار داشتیم، اما داوری‌های ضعیف برای ما دردسرساز شد. بیشتر کارشناسان اعتقاد داشتند زمانی که ما هدایت ذوب‌آهن را بر عهده داشتیم بین ۵، ۶ پنالتی برای ما گرفته نشد. حواشی چند بازیکن هم در ابتدای فصل باعث شد تا به مشکل بخوریم و تمرکز نمازی از بین برود. همچنین اختلافات بین نمازی و مسئولان باشگاه ذوب‌آهن از دیگر دلایلی بود که نگذاشت به نتایجی که می‌خواهیم دست یابیم.

کاپیتان پیشین تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا پیشنهاد مربیگری دارد یا خیر، تصریح کرد: با شروع لیگ جدید به فوتبال برمی‌گردم. مذاکراتی را با دو باشگاه انجام داده‌ام، ولی فعلأ چیزی قطعی نیست.

وی در پایان در مورد ویلموتس گفت: شناخت زیادی از این مربی ندارم، اما امیدوارم نتیجه خوبی با تیم ملی بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی رجب زاده علیرضا منصوریان امید نمازی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم

در پایان رقابت‌های جام تختی کشتی فرنگی در اهواز، اردوی المپیکی شاگردان حسن رنگرز از هجدهم اردیبهشت ماه استارت زده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در امتداد رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک که قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین تکمیل سهمیه‌های المپیکش همراه شد، رقابت‌های جام تختی طی امروز و فردا (6 و 7 اردیبهشت) در استان خوزستان برگزار می‌شود و حسن رنگرز که به تازگی از بیشکک بازگشته، صبح امروز راهی اهواز شد.

او همراه با حسن حسین‌زاده، فرزاد ایمانعلی‌زاده و همچنین غلامرضا قصاب از پیشکسوتان کشتی خوزستان اعضای کمیته فنی جام تختی را تشکیل داده و در این دو روز عملکرد فرنگی‌کاران در این جام را زیر نظر خواهند داشت.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در المپیک نیز از هجدهم اردیبهشت ماه استارت خواهد خورد.

این در حالی است که طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی درخصوص دو وزن المپیکی 60 و 67 کیلوگرم که سهمیه المپیکش را مهدی محسن‌نژاد و محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی بلگراد گرفتند، این دو نفر همراه با نفرات مدعی در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 که امیررضا ده‌بزرگی و سعید اسماعیلی هستند، قرار است به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام شده تا ملی‌پوشان این دو وزن نیز برای حضور در بازی‌های المپیک انتخاب شوند.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد