Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:30:18 GMT

گاز مناطقي از کرج قطع مي شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۲۵۲

گاز مناطقي از کرج قطع مي شود

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - مسئول روابط عمومي شرکت گاز استان البرز اعلام کرد که گاز مناطقي از کلانشهر کرج فردا سه شنبه قطع مي شود.

علي اصغر محسني روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: براين اساس ساکنان بلوار نبوت حد فاصل خيابان مطهري تا بلوار نيکوکار(عمار) - بلوار ملاصدرا از ابوذر تا شهيد ساوچي، اردلان هاي 5 و 6 ، خيابان ميعاد ، نورميلاد مسلم ابن عقيل و عمار از ساعت 8 صبح الي 18 روزسه شنبه دچار قطعي گاز مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: اين قطعي گاز به خاطر اجراي طرح هاي توسعه گاز خواهد بود و حضور مشترکان در منازل براي پيشگيري از حوادث ضروري است.
محسني افزود: مشترکان درصورت هرگونه حادثه در شبکه هاي گاز مي توانند با شماره تلفن 194 شرکت گاز تماس حاصل نمايند.
شرکت گاز البرز حدود 750 هزار مشترک دارد.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور