Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در استان تهران گفت: با توجه به تمرکز بسیاری از مراکز مهّم سیاسی و اقتصادی در پایتخت، تدوین شناسنامه پدافند غیرعامل از اماکن عمومی استان ضروری است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل استان تهران که با حضور سردار غلامرضا جلالی فرمانده سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد با اشاره به آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با توطئه‌های دشمن اظهار داشت: طبق فرمایش امام خمینی(ره) در هر شرایطی باید بنیه دفاعی کشور تقویت شود و طبق بیانات مقام معظم رهبری دفاع جزئی از هویت هر ملت است و ملتی پویا است که بتواند خود را آماده دفاع در مقابل توطئه‌های بیگانه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیّت اقدامات بخش پدافند غیرعامل در استان تهران افزود: اگر امروز خط مقدم خود را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها تعریف کرده‌ایم این امر در راستای دفاع است.

استاندار تهران بیان کرد: پدافند غیرعامل دفاعی غیرنظامی است که به نظر می‌رسد جزو لاینفک دفاع ملی محسوب می‌شود تا جایی که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشتند دشمن وارد جنگ کلاسیک با ایران نمی‌شود و اینجاست که نقش پدافند غیرعامل پررنگ می‌شود.

تمامی شهرداری‌های استان تهران به کمیته پدافند غیرعامل تجهیز شدندسردار جلالی در بوشهر: رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه ژنراتور اضطراری برق برگزار می‌شودسردار جلالی در بوشهر: 60 رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه سایبری برگزار شد

محسنی بندپی افزود: امروز در شرایطی که دشمن دست به یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران زده است نقش پدافند غیرعامل در این فضا ضرورت پیدا می‌کند چرا که اصل مهّم در پدافند غیرعامل حفظ جان مردم و زیرساخت‌ها است.

وی سپس با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در استان تهران تصریح کرد: با توجه به تمرکز بسیاری از مراکز مهّم سیاسی و اقتصادی در پایتخت این موضوع از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار است؛ از این‌رو تدوین شناسنامه پدافند غیرعامل از اماکن عمومی در استان تهران ضروری است.

استاندار تهران با بیان اینکه 20 درصد صنعت کشور در استان تهران وجود دارد خاطرنشان کرد: 65 هزار میلیارد تومان از بودجه غیرنفتی دولت از مالیات استان تهران تأمین می‌شود، همچنین زیرساخت‌های تهران بسیار حسّاس و مهّم هستند و باید در زمینه صیانت از آن‌ها و پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی جامعی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با بیان اینکه پروژه با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از منابع آلاینده اجرا شد، اظهارداشت: این پروژه علاوه بر شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی رصد و نظارت منطقه‌ای بر وضعیت منابع آلاینده، ارائه راه کارهای مدیریتی کاهش پیامدهای محیط زیستی، ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری بهتر و ارتقای آگاهی‌های عمومی در رابطه با مسائل زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

وی مراحل انجام پروژه را شامل فاز مطالعات و بررسی کلیات وضعیت محیط زیستی منطقه، شناسایی منابع آلاینده سطح منطقه، تهیه بانک اطلاعاتی، ارائه راهکارهای کاهش آلاینده‌ها، تهیه اطلس زیست محیطی منطقه و ارائه راه کارهای مدیریت محیط زیست در منطقه عنوان کرد.

طاهری بابیان اینکه در این اطلس منابع آلاینده هوا، خاک، نور، انرژی، امواج و.. شناسایی شده است، افزود: در گام دوم براساس داده‌های احصا شده، برنامه ریزی برای به حداقل رساندن آلودگی ناشی از مراکز آلاینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 6089935

دیگر خبرها

  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم