Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به شهریه مدارس گفت: میزان شهریه مدارس غیردولتی استان‌های تهران و البرز از امروز قابل مشاهده است و حداکثر شهریه در دوره ابتدایی ۹ میلیون و۴۰۰ هزار تومان، متوسطه اول ۱۱ میلیون و متوسطه دوم ۱۵ میلیون تومان است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در حاشیه مراسم آیین رونمایی از سامانه ثبت شکایات و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌­های مردمی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت شهریه سال آینده مدارس غیردولتی اظهار کرد: میزان شهریه مدارس غیردولتی استان‌های تهران و البرز از امروز در سامانه مشارکتها قابل مشاهده است و حداکثر شهریه در مقاطع تحصیلی مختلف در دوره ابتدایی 9 میلیون و400 هزار تومان، دوره متوسطه اول 11 میلیون و در دوره متوسطه دوم 15 میلیون تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: میزان شهریه هر مدرسه متفاوت است و متناسب با الگوهای شهریه که سرفصل‌های ماده 16 قانون بوده است افزایش شهریه را اعلام می‌کنیم و میزان افزایش شهریه برای سال تحصیلی آینده از حدود 6 درصد تا میزان نرخ رسمی تورم که توسط بانک مرکزی اعلام می‌کند نوسان دارد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: حدود 200 مدرسه اطلاعات خود را در سامانه شهریه وارد نکردند و سال‌های قبل این روال وجود داشت که معمولا بعد از اعلام شهریه مبلغ سقف افزایش را هم می‌گرفتند اما امسال به طور جدی وارد شدیم و مدارسی که اطلاعات وارد نکردند اجازه افزایش شهریه ندارند و باید مطابق سال گذشته شهریه دریافت کنند.

زینی‌وند افزود: با توجه به اتصال سامانه مشارکت‌ها و سامانه سناد مدرسه‌ای که اطلاعات مشخص نکرده باشد، قطعاً در سامانه سناد هم اجازه ثبت نام ندارد به همین دلیل تا پایان خردادماه به این مدارس فرصت می‌دهیم تا اطلاعات شهریه را وارد کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی درباره تعیین نرخ شهریه سایر استان‌ها گفت: نرخ شهریه مدارس سایر استان‌ها به تدریج اعلام می‌شود و حداکثر تا 15 خردادماه شهریه تمام مدارس را اعلام می‌کنیم.

ثبت شکایات خانواده‌ها از مدارس غیردولتی با سامانه تلفنی 4317نگاهی به دستورالعمل سرود مدارس؛ ممنوعیت ترانه‌های عاشقانه

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان مدارس غیر دولتی مجتبی زینی‌وند مدارس غیر دولتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان مدارس غیر دولتی مدارس غیر دولتی سازمان مدارس غیر دولتی مدارس غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۶:۳۰ امروز (چهارشنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:


شهرکرد: ۸ /۵ میلی متر


بروجن: ۹/۱ میلی متر


لردگان: ۲ میلی متر


کوهرنگ: ۴/۸ میلی متر


اردل: ۳/۱ میلی متر


فارسان: ۸/۲ میلی متر


سامان: ۱/۷ میلی متر


بن: ۱/۹ میلی متر


شلمزار: ۴/۱ میلی متر


فرخ شهر: ۱۲/۸ میلی متر


مال خلیفه: ۰/۶ میلی متر


سورشجان: ۳/۹ میلی متر


بلداجی: ۶ میلی متر


ایلبگی: ۱/۶ میلی متر


دوآب صمصامی: ۲/۳ میلی متر


لیرابی: ۶/۷ میلی متر


دزک ۵/‏۸ میلی متر

کد خبر 747393

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد