Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:49:35 GMT

قاتل فراری پس از 9 ماه فرار در میرجاوه به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۲۴۰

قاتل فراری پس از 9 ماه فرار در میرجاوه به دام افتاد

زاهدان- ایرنا- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل جنایت مسلحانه در شهر میرجاوه پس از 9 ماه فرار به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار احمد طاهری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه مردی جوان و مجروح شدن هفت سرنشین یک دستگاه وانت تویوتا در 25مرداد سال گذشته در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان میرجاوه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی سابقه دار در پی اختلافات قبلی با مقتول به همراه سه تن از دوستانش با یک قبضه اسلحه ساچمه زن به سمت خودرو تیراندازی کرده است.
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص دستگیری این مجرم فراری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بدست آمد و وی را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی بیان داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به قتل با هدف انتقام جویی در پی اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.


**برادرکشی در خیابان دانشگاه زاهدان
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین گفت: 29 اردیبشهت مسئولان بیمارستان خاتم انبیاء (ع) شهر زاهدان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از انتقال جسد خونین مردی جوانی از سوی خانواده اش به بخش اورژانس خبر دادند.
وی افزود: با دریافت خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 11 به همراه تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی برای تحقیقات به محل اعزام و در همان مراحل ابتدایی مشخص شد که جوانی 37 ساله از ناحیه قلب هدف ضربه مهلک چاقو قرار گرفته است.
سردار طاهری اظهار داشت: متهم که برادر کوچکتر مقتول است نیز لحظاتی بعد خود را به ماموران پلیس معرفی و در بازجویی های به عمل آمده اعلام داشت شب قبل به همراه پدرش از گرگان به منزل برادر بزرگترم آمده بودیم و پس از مشاجره لفظی در پی اختلافات مالی با هم درگیر شده و ناخواسته یک ضربه چاقو به برادرش زده است.
وی گفت: متهم به قتل پس از بازجویی های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
9923**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قتل دستگيري متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای