Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:41:02 GMT

يک کشته در اثر تجاوز به چپ خودرو پرايد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۴۸۵

يک کشته در اثر تجاوز به چپ خودرو پرايد

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي شهرستان "اسفراين" از تصادف 3 خودرو پرايد که منجر به کشته شدن يک نفرو مجروح شدن 5 نفر شد، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سرهنگ "جاويد مهري " در تشريح جزئيات اين خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر وقوع يک فقره تصادف در جاده "اسفراين" به "بجنورد" حد فاصل روستاي آب بخش بلافاصله ماموران انتظامي و راهور در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامي شهرستان ادامه داد : برابر اعلام کارشناسان حاضر در صحنه ، علت اين تصادف تجاوز به چپ يکي از خودروهاي پرايد تشخيص داده شده است.
اين مقام انتظامي بيان داشت: متاسفانه در اين حادثه يکي از رانندگان خودرو پرايد به علت شدت جراحات در دم فوت کرده و 5 سرنشين مجروح خودروهاي حادثه ديده نيز توسط عوامل امدادي به مرکز درماني انتقال پيدا کردند.
سرهنگ مهري در پايان افزود: از تمامي رانندگان عزيز درخواست مي شود با سرعت مطمئنه تردد و از شتاب در رانندگي پرهيز کنند تا ديگر شاهد چنين حوادث تلخي نباشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشته تجاوز خودرو پرايد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ

مجرم دستگیر شده انگیزه خود را از ربودن دختر ۱۸ ماهه اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال با استفاده از یک دستگاه سواری پراید، پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی و به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گفت: مجرم دستگیر شده انگیزه خود از ارتکاب جرم را اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی