Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:36:54 GMT

هنوز پرونده های شکایت از مدارس غیردولتی بازاست

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۶۶۳

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در آئین رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی که صبح امروز در سالن شهید حججی برگزار شد، گفت: هر نماینده ای در برابر تمام ملت ایران مسئول است. روز شنبه از مدارس غیردولتی بازدید شد و وضعیت نگران کننده ای را شاهد هستیم و نگرانیم که حوادث زاهدان و تاکستان در اینجا تکرار شود و نیاز به جلسه فوق العاده با وزیر آموزش و پرورش در این خصوص وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه هنوز از سال ۹۳ پرونده شکایت در شورای نظارت باز است و شورای نظارت استان فرصت رسیدگی به آنها را ندارد و نمی‌شود از سال ۹۳ فرد تخلف کرده باشد و در استان رأی داده باشند اما شورای نظارت مرکزی به آن رسیدگی نکرده باشد و حکمی صادر نشده باشد. این وضعیت مطلوبی نیست.

میرزاده گفت: راه اندازی این سامانه‌ها خوب است و باید باشد اما مهم رسیدگی به شکایت هاست. با این سامانه‌ها مشکلات حل شود اما امروز شاهد هستیم افرادی آشکارا و در روز روشن تخلف می‌کنند وزیر برای مبارزه با تخلفات محکم وارد شده است اما شرایط به گونه‌ای شد که اوضاع آنچنان پیش نرفت.

وی ادامه داد: شهریه‌ای که برخلاف مصوبه گرفته می‌شود و اسم مدارس مشخص است. نیاز هم به سامانه نیست تا این موارد پیگیری شود. امیدوارم دستور داده شود که رسیدگی شود و دیگر نیازی به این سامانه‌ها نیست. مثلاً مدیرکل شهر تهران دقیقاً می‌داند کدام مدارس تخلف می‌کنند و شهریه آنها چقدر است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان میرزاده درباره باقی مانده پرونده‌ها در شورای نظارت گفت: از شورای نظارت می‌خواهم که جدول زمان بندی تهیه شود و ظرف دو تا سه ماه آینده پرونده‌های باقی مانده از سال‌های قبل تعیین تکلیف شود و امکانات و اختیارات و منابع هم مشخص شود تا پرونده‌های قبلی به صفر برسد.

زینی وند رئیس مدارس غیردولتی نیز در ادامه درباره پرونده‌های شکایات باقی مانده با اشاره به اینکه حدود چهار سال شورای نظارت به دلیل دائمی نشدن قانون تعطیل بود، گفت: ۱۵۰۰ پرونده باقی مانده است که این پرونده‌ها برای زمانی بوده که قانون خلأهایی داشته است و تاکنون بخش اعظم رسیدگی شده است و تا پایان خردادماه کل پرونده‌ها صفر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش اجتماعی شکایات مدارس غیر انتفاعی پرونده های شکایات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد