Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:00:51 GMT

اجرای افطار ۸۰۰۰ نفری ویژه میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آق قلا

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۷۹۰

اجرای افطار ۸۰۰۰ نفری ویژه میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آق قلا

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانون خدمت رسانی به مستضعفان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از ۱۶ فروردین در آق قلا مستقر شده که در مرحله اول سیل پاکسازی خانه ها و معابر و تعمیر لوازم خانگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه در سیل دوم حیطه کاری ما گسترش یافت، گفت: محوریت حضور قرارگاه در مناطق سیل زده، ایجاد آشپزخانه کریم اهل بیت (ع) بود که در سفر اول هزار و ۵۰۰ و در سفر دوم حدود دو هزار و ۵۰۰ پرس غذا در هر وعده بین مردمی که در کمپ بودند، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اتمام فعالیت کمپ ها، چون ماه رمضان شروع شده بود و بسیاری از مردم خانه ها و لوازم زندگی خود را از دست داده بودند فعالیت خود را در حیطه افطار و سحر ادامه داریم.

باقری اضافه کرد: ۳۰۰ خانوار در ماه رمضان تحت پوشش گرفتیم و به آنها غذای گرم را توزیع می کنیم.

برگزاری کلاس کنکور

وی تصریح کرد: در زمینه مباحث آموزشی ورود پیدا کرده و کلاس های کنکور و فوق برنامه را برای کسانی که از درس خود عقب افتاده بودند، با حضور اساتید و نخبگان دانشگاه تهران برگزار کردیم.

باقری با بیان اینکه هزینه تحصیل و ثبت نام ۷۵ دانش آموزی که توان مالی نداشتند را برای سال تحصیلی پیش رو، پرداخت کردیم، گفت: همچنین هماهنگی لازم برای معالجه و درمان چند مورد بیماری سرطان، راشیتیسم، ام اس و آسم انجام شده و این افراد به صورت رایگان در تهران تحت معالجه هستند.

وی همچنین از کمک و مساعدت برای تهیه جهیزیه و برگزاری جشن عروسی چهار زوج جوان که توان مالی نداشتند، خبرداد.

باقری با بیان اینکه قریب پنج هزار موکت، ۵۰۰ تخته پتو و برخی از مواد مصرفی بین سیل زدگان توزیع شد، اضافه کرد: تاکنون هزار بسته مواد غذایی یک ماهه توزیع شده و در شب های قدر هم نزدیک به دو هزار بسته مواد غذایی یک ماهه توزیع خواهد شد.

وی از تأمین نیاز پوشاک هزار سیل زده خبر داد و گفت: جشنی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) (شامگاه سه شنبه) در مسجد جامع قدیم آق قلا (خیابان بهشتی) همراه با صرف افطار و سحری برای هشت هزار نفر تدارک دیده شده است.

مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تأکید کرد که شرکت در این مراسم معنوی برای عموم مردم گلستان آزاد است.

باقری با اشاره به ادامه فعالیت ها در مناطق سیل در حوزه هایی مانند توزیع لوازم خانگی و تهیه غذا، ادامه داد: توزیع غذا در بین چهار روستای آق قلا و حدود ۹۰۰ شهروند آق قلایی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

کد خبر 4621416

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا سیل دانشگاه تهران علی باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران