Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:31:55 GMT

نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌ها پیشتاز هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۸۴۵

نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌ها پیشتاز هستند

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: اینکه ایمان دینی و ولایتمداری نیروهای مسلح ایران اسلامی را در برابر هر تهدید نظامی شکست‌ناپذیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آئین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی استان ایلام با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام، سردار سرتیپ رضایی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، دکتر نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار «قاسم رضایی»، فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، در این مراسم، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نه در چارچوب مرزهای جغرافیایی بلکه در دورتر از مرزهای کشور از اصل اسلام، ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

 

وی، بابیان اینکه ایمان دینی و ولایتمداری نیروهای مسلح ایران اسلامی را در برابر هر تهدید نظامی شکست‌ناپذیر کرده است، ابراز کرد: نیروهای مسلح افتخار پیشتازی در تمام صحنه‌ را دارند و عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی را باید خارج از مرزها جستجو کرد.

 

سردار سرتیپ رضایی، با اشاره به دلاوری‌ها و رشادت‌های نیرو‌های مسلح و به‌ویژه مرزداران نظام اسلامی در دفاع از کیان اسلامی، یادآور شد: لحظه‌لحظه زندگی نیروهای نظامی و انتظامی عبادت و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسگاه‌های مرزی کشور به ابزارها و لوازم الکترونیکی مجهز شده‌اند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، نیز در این مراسم، اظهار کرد: در نظام اسلامی ما چیزی به نام تودیع نداریم به‌ویژه در حوزه نظامی و انتظامی چون پرچم خدمت از دست یک فرمانده به فرماندهی دیگر داده می‌شود.

 

«محمد نوذری»، یادآور شد: دکترین سیاست خارجی که در منطقه اثرگذار بوده و امنیتی که امروز در مرزها و داخل کشور وجود دارد به برکت‌ وجود نیروی‌های نظامی و انتظامی است.

 

گفتنی است، در این مراسم از سرهنگ «یحیی الهی»، فرمانده پیشین مرزبانی استان ایلام قدردانی و سرهنگ «کیاست سپهری» به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان ایلام معرفی شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد کانون های مساجد سبک زندگی اسلامی قرآن کریم ماه مبارک رمضان موزه اردبیل سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سوره مهر پیشتاز مرزبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران

پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران آرام گرفت.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی