Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:39:00 GMT

خودروی رانندگان با 2 تخلف همزمان، 72 ساعت توقیف می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۹۴۴

خودروی رانندگان با 2 تخلف همزمان، 72 ساعت توقیف می شود

زنجان - ایرنا - مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان، گفت: رانندگانی که به طور همزمان، مرتکب 2 یا چند تخلف رانندگی شوند خودروی آنان به مدت 72 ساعت در توقیف پلیس راهور خواهد بود.

سرهنگ محمدحسن خلجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راننده متخلف برای ترخیص خودرو از پارکینگ علاوه بر پرداخت جریمه تخلفات صورت گرفته باید مدارک موردنیاز ازقبیل بیمه نامه، برگ معاینه فنی و برگ عدم خلافی را به پلیس راهور ارایه دهد و وضعیت خودرو را نیز در صورت ایجاد تغییر به حالت اولیه و استاندارد برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برابر بند 'د' ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، هرگاه رانندگان وسایط نقلیه، مرتکب 2 یا چند تخلف همزمان شوند از سوی پلیس راهور متحمل جرایم می شوند و هیچ اغماضی هم در این زمینه در کار نخواهد بود.
خلجی افزود: رانندگان خودرو باید از انجام حرکات نمایشی از قبیل مارپیچ، داشتن سرعت بالای 50 کیلومتر برساعت از سرعت مجاز در نظر گرفته شده، سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز و تجاوز به چپ از محور وسط خیابان، به جد اجتناب کنند که در غیر این صورت، بر اساس قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای هر تخلفی که انجام می دهند جریمه خواهند شد.
وی ادامه داد: برای حرکات نمایشی مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال، سرعت بالا و سبقت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز هرکدام مبلغ 2میلیون ریال و تجاوز به چپ نیز به مبلغ 750 هزار ریال جریمه، تعیین شده است.
6084/3088

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راهور رانندگان متخلف برخورد قانوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد