Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:56:52 GMT

فرمانده انتظامی: 9 مجرم اقتصادی در استان سمنان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۳۷۶

فرمانده انتظامی: 9 مجرم اقتصادی در استان سمنان دستگیر شدند

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 9 مجرم اقتصادی از ابتدای سال 98 تا کنون در استان دستگیر و یک باند پولشویی با همت و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی منهدم شد.

سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متهمان پس از دستگیری، تشکیل و تکمیل پرونده، به دادسرا معرفی شدند.
وی تاکید کرد: پلیس استان از ابتدای امسال تاکنون جرائم اقتصادی به ارزش 34 میلیارد و 860 میلیون ریال کشف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جرائم اقتصادی کشف شده در استان سمنان در زمینه های مختلف مانند احتکار، فرار مالیاتی و ربا خواری است.
به گفته قاسمی، از ابتدای سال 98 تاکنون، با هوشیاری نیروی انتظامی استان کالاهای احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال، پرونده فرار مالیاتی به ارزش 600 میلیون ریال و رباخواری به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که تامین امنیت اقتصادی لازمه رونق تولید و تحقق فرموده مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: برهمین اساس ناجا برای تامین امنیت اقتصادی، اقدام به تشکیل پلیس امنیت اقتصادی کرده است.
قاسمی تصریح کرد: تا استقرار کامل پلیس امنیت اقتصادی در استان سمنان، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی پیگیر ماموریت های این حوزه هستند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که مردم می توانند در تامین امنیت اقتصادی همراهی کنند، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه های مختلف مانند احتکار، رباخواری و ارتشاء می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است و تشکیل پلیس امنیت اقتصادی از جمله این برنامه ها به شمار می رود.
7342/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي مبارزه با جرائم اقتصادي سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت