Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار، لیگ ملت‌های والیبال از ۱۰ خردادماه آغاز به کار می‌کند و تیم ملی کشورمان در هفته نخست مسابقات با تیم‌های ایتالیا، چین و آلمان رقابت خواهد کرد.

عادل بناکار کارشناس والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع مسابقات لیگ ملت‌های والیبال گفت: با توجه به حضور چندین لژیونر والیبال ایران در لیگ‌های ایتالیا و لهستان، تیم ملی امسال با آمادگی بهتری در رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصورم این است نسبت به سال گذشته لیگ ملت‌ها را خیلی خوب آغاز می کنیم و با توجه به دو هفته میزبانی ایران در این دوره از مسابقات باید حداکثر استفاده را ببریم.

کارشناس والیبال در ادامه تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و نوسان قیمت دلار موفق نشدیم دیدارهای دوستانه را برای تیم ملی تدارک ببینیم. به همین دلیل لیگ ملت‌های والیبال پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک می‌تواند حکم بازی‌های دوستانه خوبی برای تیم ملی داشته باشد. در لیگ ملت‌ها می‌توانیم استفاده لازم را از نیروهای جوان خود به کار گیریم. امیدوارم این بازی‌ها شروع خوبی برای سایر مسابقات در سال پیش رو باشد.

وی درباره بازی نخست مقابل تیم ایتالیا گفت: اطلاعات دقیقی از تیم ایتالیا ندارم و نمی دانم با چه ترکیبی در مسابقات حاضر می‌شود ولی تیم ایران از تمام نیروهای خود استفاده می‌کند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. همیشه بازی‌های خوبی مقابل ایتالیا انجام داده‌ایم امیدوارم با شکست تیم ایتالیا در ادامه راه با خیالی آسوده‌تر گام برداریم.

بناکار درباره بازی دوم و سوم مقابل تیم‌های چین و آلمان نیز اظهار کرد: چین پیشرفت خوبی داشته است و نشان داده حریف قلدری برای حریفان است اما تیم ملی ایران در چند سال گذشته کار سختی مقابل تیم‌های آسیایی نداشته است و موفق به شکست آنها شده است. تیم ملی آلمان نیز با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت خواهد کرد و سال گذشته نتوانست آنطور که باید مقابل ایران عملکرد خوبی داشته باشد. در کل آلمان سخت‌ترین حریف ما در بین سه تیم هفته ابتدایی مسابقات خواهد بود.

مربی لیگ برتری والیبال در پایان گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. اگر استارت خوبی در هفته ابتدایی داشته باشیم در ادامه بازی‌های خوبی را به نمایش خواهیم گذشت. لیگ ملت‌ها می‌تواند شروع خوبی برای مسابقات پیش رو در سال جاری باشد.

کد خبر 4620798 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان