Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:45:35 GMT

خیر یزدی خارج از کشور ۲۴ نفر از ایتام را تحت حمایت گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۰۵۵

خیر یزدی خارج از کشور ۲۴ نفر از ایتام را تحت حمایت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، محسن علیزاده با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که با استقبال خوب نیکوکاران یزدی داخل و خارج از استان و حتی خیران خارج از کشور مواجه شده است، اظهار داشت: خیر یزدی خارج از کشور حمایت ۲۴ یتیم را بر عهده دارد و ماهانه ۲۰۰ هزار تومان در قالب طرح اکرام ایتام به‌حساب هرکدام از آنان واریز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاری این نیکوکار یزدی خارج از کشور با کمیته امداد از سال ۹۲ آغاز شده و همچنان ادامه دارد و طی این مدت ۸۰۲ میلیون تومان توسط این نیکوکار به‌صورت نقدی و غیر نقدی به خانوار ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مجموع کمک‌های نقدی اهدایی این خیر ۲۳۰ میلیون تومان و ارزش کمک‌های غیر نقدی ۵۷۲ میلیون تومان شامل ۲۱۰۰ مترمربع سرامیک، پرداخت حق بیمه عمر ماهانه ۲۴ یتیم هرکدام ۱۰۰ هزار تومان، پرداخت هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس هر ساله ۲۴ یتیم همراه با خانواده، تأمین هزینه پوشاک و آجیل شب عید ۲۴ یتیم به‌صورت بن ۵۰۰ هزار تومانی برای هر نفر است.

وی یادآور شد: امروز در همایش والی مهر که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود از این نیکوکار یزدی خارج از کشور تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش مهر، هم‌اکنون ۴ هزار و ۱۵۲ کودک یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۱۴ هزار و ۳۳۰ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند و حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

کد خبر 4621688

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد کمیته امداد استان یزد محسن علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: از مجموع این ۵ هزار و ۲۷۴ نیکوکار، ۳ هزار و ۱۰۱ نفر برای نخستین‌بار حامی فرزندان ایتام و محسنین استان شده‌اند و بقیه از حامیان فرزندان سایر استان‌ها بوده‌اند که در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان فرزندان استان پیوسته‌اند.
محمدی افزود: ۸ هزار و ۶۸۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان در سامانه اکرام ثبت‌نام شده‌اند، که ۲ هزار ۲۴۴ نفر یتیم و بقیه فرزند محسنین هستند.
وی ادامه داد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.
محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین خاطرنشان کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.
وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی