Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:49:05 GMT

هشدار گوردون براون نسبت به وقوع بحران در اسکاتلند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۳۳۲

هشدار گوردون براون نسبت به وقوع بحران در اسکاتلند

نخست‌وزیر پیشین بریتانیا هشدار می‌دهد، اسکاتلند با ۵۰ سال درگیری قانون اساسی مواجه خواهد شد مگر اینکه بتواند از خیمه شب بازی میان حزب ملی اسکاتلندی یا محافظه‌کاران نجات پیدا کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پرس اسوسیشن، گوردون براون، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا در کمپینی پیش از انتخابات اروپایی در گلاسکو این دو حزب را به "اتخاذ سیاست‌های بسیار سختگیرانه" درباره استقلال اسکاتلند و تفویض اختیارات و همزمان "نادیده گرفتن" مسائل مهمی چون اقتصاد و بهداشت متهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رهبر سابق حزب کارگر در کنار ریچارد لئونارد، از حزب کارگر اسکاتلند و نامزدهای این حزب برای انتخابات اروپا از رای‌دهندگان می‌خواهد تا از حزب کارگران حمایت کنند. براون می‌گوید: نگران آینده اسکاتلند هستم، مگر اینکه از شر بازی خیمه شب بازی مداوم و بدون پایان اس‌ان‌پی (حزب ملی اسکاتلندی) و محافظه‌کاران رها شود.

نخست‌وزیر پیشین بریتانیا می‌گوید: این دو حزب هر روز بر طبل استقلال می‌کوبند، خط مشی سختگیرانه خود را ادامه می‌دهند و الان طرح‌های افراطی‌تری مثل کنار گذاشتن پوند و خروج از اتحادیه گمرگی بریتانیا و بازار واحد را در سر دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسكاتلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان