Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون خدمات شهري شهرداري تهران از انجام هماهنگي ها و اتخاذ تمهيدات لازم براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم سي امين بزرگداشت ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) خبر داد و گفت: مجموعه شهرداري تهران با تمامي توان و امکانات آماده خدمات رساني به زائرين در مراسم سي امين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت خدمات شهري شهرداري تهران،  مجتبي يزداني در جلسه هماهنگي برگزاري سي امين بزرگداشت ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) که با حضور آقابزرگي معاون اجرايي ستاد بزرگداشت امام خميني(ره) ،اصغريان معاونت فرهنگي ستاد ارتحال امام خميني (ره)، عطايي مديرکل امور خدمات شهري، افندي زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافيک، رفيع مديرکل فرهنگي معاونت اجتماعي، معاونت فني و عمران، مديران عامل  سازمان هاي بهشت زهرا(س)، بوستان ها و فضاي سبز، ميادين ميوه و تره بار، مديريت پسماند، آتش نشاني، بسيج شهرداري تهران، بازرسي و حراست معاونت خدمات شهري، پليس راهور تهران بزرگ، اورژانس شهر سالم در گلزار شهداي بهشت زهرا(س) برگزار شد، پس از ارائه گزارشات تمامي حوزه هاي اجرايي براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم سي امين بزرگداشت ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) گفت: با توجه به تجربيات سال هاي گذشته و احصاء موارد و موضوعات؛ تمهيدات و هماهنگي هاي لازم براي برگزاري باشکوه مراسم سي امين بزرگداشت ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) پيش بيني و در حال انجام است.
يزداني در ادامه گفت:مجموعه شهرداري تهران با تمامي توان و امکانات آماده خدمات رساني به زائرين در مراسم سي امين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) است.
وي تصريح کرد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته امسال 13 پهنه در محدوده حرم و اطراف آن تعيين شده که برخي از مناطق مسئوليت اين پهنه ها را برعهده دارند.
همچنين در اين جلسه آقابزرگي معاون اجرايي ستاد بزرگداشت امام خميني(ره) و اصغريان معاونت فرهنگي ستاد ارتحال امام خميني (ره) از اقدامات شهرداري تهران براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم سي امين بزرگداشت ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) تقدير و تشکر کردند.
گفتني است در اين جلسه هر يک از مسئولين به تشريح اقداماتشان در خصوص برگزاري سي امين سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) پرداختند و موضوعاتي چون حمل و نقل عمومي (مترو،اتوبوس،تاکسي)،انجام تبليغات محيطي در سطح شهر تهران متناسب با اين ايام و نيز در محوطه حرم مطهر و محيط هاي پيراموني، برپايي پرديس هاي فرهنگي و نمايشگاه عکس توسط معاونت فرهنگي و اجتماعي، استقرار نيروهاي سازمان آتش نشاني ، ارائه خدمات درماني شرکت شهر سالم به زائرين، توزيع بسته هاي پذيرايي به زائرين، انجام اطلاع رساني هاي لازم و راه اندازي ايستگاه هاي راهنماي زائرين، نظافت و پاکسازي پهنه هاي تعيين شده قبل، حين و پس از مراسم مطرح و در خصوص موارد فوق بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتخاذ تمهيدات بزرگداشت ارتحال امام خميني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد