Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:17:35 GMT

باند دوم محور اسدیه - بیرجند به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۷۵۱

باند دوم محور اسدیه - بیرجند به بهره برداری رسید

بیرجند - ایرنا - باند دوم محور اسدیه - بیرجند به طول 16 کیلومتر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا فرماندار درمیان روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح که معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی هم حضور داشت گفت: عملیات اجرایی این طرح سال 92 آغاز شد و با اعتبار 30 میلیارد تومان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد بشیری زاده احداث 38 پل احداثی، 10 پل تعریضی و اجرای دور برگردان های لازم را از مشخصات فنی این پروژه ذکر کرد و گفت: بودجه این پروژه از محل بودجه ملی تامین شده و در فاز دوم دو بانده کردن این محور تا منصورآباد مدنظر است.
وی ادامه داد: تابلو و تجهیزات ایمنی لازم در این محور نصب شده و بیش از 53 هزار نفر از مزایای این طرح برخوردار شدند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (دوشنبه) برای افتتاح و کلنگ زنی 20 طرح با اعتبار 670 میلیارد تومان وارد خراسان جنوبی شد.
محمد اسلامی در این سفر یک روزه در بیرجند مرکز استان است و معاونان وی به شهرستان های نهبندان، طبس، فردوس و درمیان سفر می کنند.
«علی نبیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، باند دوم محور اسدیه - بیرجند را افتتاح کرد.
خراسان ‌جنوبی از نظر وسعت سومین استان و از نظر طول راه‌ ها ششمین استان کشور است که دارای بیش از 17 هزار کیلومتر راه است.
همچنین عملیات ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز استان خراسان جنوبی امروز - دوشنبه - با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد افتتاح باند دوم اسديه بيرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند