Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:دولت آمریکا در تلاش برای نمایش ایجاد جنگ است، در این صحنه هم رهبر معطم انقلاب فرمودند که آماده باشیم و نشان دادن آمادگی بازدارندگی ایجاد می کند. آفتاب‌‌نیوز : سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز روز دوشنبه در نشست ستاد پدافند غیرعامل استان تهران گفت: یکی از تهدیدهای موجود در حوزه زیرساخت ها وابستگی متقابل آنها به همدیگر است که در صورت تخریب یک حوزه مانند برق باقی زیرساخت ها نیز به شکل آبشاری خسارت می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تهران مهمترین استان کشور به دلیل مرکزیت و وجود بسیاری از نهادها و مراکز در آن است و به دنبال این اهمیت تهدیدهای بسیاری هم علیه آن وجود دارد.
اهم اظهارات رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور را بخوانید؛
* پدافند غیرعامل از بحث های مورد تاکید رهبری و مستحکم سازی و غیرقابل نفوذ سازی زیرساخت ها و بخش های مختلف از تدابیر معظم له است.
* پدافند غیرعامل شامل کاهش آسیب پذیری ها و مصون سازی هاست و امروزه تهدیدها تغییر کرده و از همین رو ضمن رسیدگی به موضوعات جاری در این بخش باید به تهدیدهای جدید هم توجه داشت.
* آمریکایی ها با نگاه افزایش فشار به دولت ایران از برجام خارج شدند تا بتوانند تحریم ها را افزایش دهند.  به فشار علیه یک کشور رفتارهای قبل از جنگ گفته می شود چند مولفه وجود دارد که آمریکایی ها احساس کردند که می توانند قبل جنگ به آن برسند که یکی تاثیر تحریم های اقتصادی و دیگری کنترل و اشراف بر شبکه های اجتماعی برای تغییر در نگرش مردم بود.
* با این اقدامات احتمال رفتن به سمت جنگ از بین می رود و با این نگاه سعی می کنند ترس از جنگ را نشان دهند.  شبکه های مجازی و اجتماعی به یک عنصر و ابزار برای دشمن بدل شد و به دلیل یک نوع بی برنامگی، کل مردم را با شبکه اجتماعی در اختیار دشمن قرار دادیم در حالی که این اقدام را هیچ کشوری انجام نمی دهد.
* در این شرایط دشمن هر ابزاری برای هر اقدامی به منظور مخالفت با کشور در اختیار دارد و می تواند در حوزه های مختلف اختلال ایجاد کند و کارکرد آن هم فقط امنیتی نیست.
* دولت آمریکا در تلاش برای نمایش ایجاد جنگ است، در این صحنه هم رهبر معطم انقلاب فرمودند که آماده باشیم و نشان دادن آمادگی بازدارندگی ایجاد می کند.
* زیر ساخت ها، حفاظت و صیانت از مردم و کاهش دائمی آسیب پذیری، سه محور برنامه های پدافند غیرعامل است. حفاظت و صیانت از مردم و اداره غیر نظامیان نیازمند برخورداری از چندین سناریو است و تخلیه مردم از شهر یا محل اسکان کم هزینه ترین اقدام در این زمینه است. لذار زیرساخت های مورد نیاز برای این انتقال باید تامین شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش؛ قطعاً عِده و عُده کم ما بر عِده و عُده زیاد دشمنان پیروز خواهد شد
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نهاجا) تاکید کرد: نیروی هوایی در دفاع و حراست از مردم و امنیت ملی حضور فعال دارد و از آمادگی مطلوب برخوردار است.
امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در بازدید از توانمندی‌ها و طرح‌های عملیاتی پایگاه‌های بوشهر، بندرعباس و اصفهان در جمع خلبانان و کارکنان فنی با تاکید بر ضرورت امیدوار بودن به نصرت الهی، رمز تحقق این وعده قطعی الهی را پایداری، استقامت و ایمان داشتن به پیروزی حتمی در برابر دشمن عنوان کرد و گفت: نیروی هوایی در همه صحنه‌ها در دفاع و حراست از مردم و منافع ملی حضور فعال داشته و همواره از آمادگی مطلوب روحی و رزمی برخوردار است.
اهم اظهارات فرمانده نیروی هوایی ارتش را بخوانید؛
* نیروی هوایی از جوانان مستعد، باانگیزه، خوش فکر و ورزیده در تخصص‌های مختلف به‌ویژه تخصص‌های پروازی و فنی برخوردار است. شما برای رویارویی با هرگونه ماجراجویی دشمن الگوهای عملی همانند شهید بابایی، شهید دوران و از قهرمانانی همچون امیر برات‌پور بهره‌مند هستید که بدون واهمه از استعداد رزمی دشمن خالق حماسه‌های بی‌بدیل بودند.
* وعده حق حتمی است و خداوند متعال وعده داده است اگر با صبر، در مقابل فشار و تهدید دشمن استقامت و مقاومت داشته باشیم قطعاً عِده و عُده کم ما بر عِده و عُده زیاد آنها به اذن خداوند پیروز خواهد شد پس با اراده قوی و مصمم آمادگی لازم را کسب کنید و نسبت به این وعده الهی ایمان داشته باشید.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار غلامرضا جلالی جنگ پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است