Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@17:16:51 GMT

تهدید خانواده طلبه شهید تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۹۹۹

تهدید خانواده طلبه شهید تکذیب شد

علی افشاری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: اخیرا خبر‌های ناخوشایندی از تهدید همسر، فرزندان و بستگان درجه اول روحانی شهید مصطفی قاسمی از سوی نوچه‌ها و رفقای بهروز حاجیلو(قاتل شهید قاسمی) که در درگیری با نیرو‌های انتظامی کشته شد، به گوش می‌رسد که همه این موارد شایعه است و هیچگونه اتفاقی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این که می گویند، این تهدید‌ها موجب شده است تا رفت و آمد خانواده شهید  با محدودیت‌هایی مواجه شده و اراذل و اوباش تهدید کرده اند انتقام خون بهروز را از اعضای خانواده این شهید خواهند گرفت، صحت ندارد .

داماد طلبه شهید ادامه داد: تمامی اخبار منتشر شده در فضای مجازی و صحبت هایی که نقل می شود تنها بر اساس حدسیات و گمانه زنی‌های موجود در جامعه بوده و از هیچ‌گونه اعتباری برخوردار نیست.

حجت الاسلام مصطفی قاسمی ظهر روز هفتم اردیبهشت سال جاری مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب ۲ گلوله به شهادت رسید، وی امام جماعت مسجد حاج کبلعلی و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله دامغانی بود.

پس از قتل این روحانی ابتدا چهار نفر از همدستان و دوستان نزدیک قاتل دستگیر شدند، سپس کمتر از بیست و چهار ساعت از قتل طلبه شهید، بهروز حاجیلو(قاتل) در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسید.

انتهای پیام/ د

خانواده طلبه شهید تهدید نشده اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طلبه شهید قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا

رژیم صهیونیستی چندین خانه را در رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کرد و در نتیجه این تجاوز ۲۲ تن از جمله ۹ نفر از یک خانواده به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد دویست و سیزدهمین روز خود شده است و اشغالگران همچنان مناطق مختلف را بمباران می‌کنند و به کشتار غیرنظامیان و هدف قرار دادن تمامی مستلزمات زندگی ادامه می‌دهند.

دفاع مدنی غزه اعلام کرد که نیروهایش در رفح همچنان در حال رسیدگی به وضعیت تلفات چندین حمله به منازل مسکونی و غیرمسکونی هستند که منجر به شهادت ده‌ها تن، زخمی و مفقود شدن افراد دیگر در زیر آوار شده است.

دفاع مدنی افزود که اشغالگران ۱۱ خانه در رفح را از عصر روز یکشنبه تا ساعت سه بامداد دوشنبه هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین درباره جزئیات اشاره کرد که اشغالگران خانه خانواده قشطه در محله التنور در شرق شهر رفح را هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۹ شهید شد. در این خصوص خبرنگار الجزیره نیز گفت: بر اثر بمباران خانه‌ای در محله التنور ۹ نفر از جمله چهار کودک به شهادت رسیدند و این بمباران خسارات مادی قابل توجهی برجای گذاشت.

این خبرنگار توضیح داد که در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای متعلق به خانواده ابولبده در محله الجینه واقع در شرق شهر رفح را هدف قرار داد چهار تن از جمله ۲ کودک شهید شدند.

صهیونیست‌ها همچنین خانه خانواده العطار در اردوگاه یبنا را هدف قرار دادند و هواپیماهای جنگی اشغالگر خانه‌ای را در محله السلام در همان شهر بمباران کردند.

در عین حال در حمله هوایی اشغالگران که خانه خانواده الخواجه در منطقه البلبیسی در شرق رفح را هدف قرار داد، یک تن شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

هواپیماهای اشغالگران ۲ خانه را نیز در شرق شهر بمباران کردند که به طور کامل آنها را تخریب و تعدادی از افراد را با جراحات مختلف زخمی کردند.

توپخانه ارتش اشغالگر نیز بمباران محله‌های شرقی شهر را تشدید کرد.

همچنین، بر اثر بمباران یک آپارتمان مسکونی در نزدیکی تقاطع سامر در شهر غزه، تعدادی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

ارتش اشغالگر همچنین یک مدرسه متعلق به آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را هدف قرار داد که افراد آواره را در اردوگاه نصیرات در خود جای داده بود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت غزه، تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۳۴ هزار و ۶۸۳ شهید و ۷۸ هزار و ۱۸ مجروح از هفتم اکتبر گذشته تاکنون افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنان خاطرنشان کرد که تعدادی از قربانیان هنوز در زیر آوار و در جاده‌ها هستند، در حالی که خدمه آمبولانس و دفاع مدنی قادر به رسیدن به آنها نیستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار