Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@05:30:29 GMT

هدفم فقط طلای جهان بود/ شرمنده مردم شدم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۸۱۹

هدفم فقط طلای جهان بود/ شرمنده مردم شدم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سروش احمدی نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان که با شکست برابر قهرمان المپیک ۲۰۱۶ از چین در دیدار فینال همراه بود، اظهار کرد: خدا را شاهد می‌گیرم تمام سعی‌ خود را کردم و با همه قدرت پا زدم تا در این مبارزه به پیروزی برسم و مدال طلای جهان را کسب کنم اما حریفم خیلی خوب و با تجربه بود و توانست من را شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۹ افزود: ۴ ماه تمام شب و روز نداشتیم و با دل و جان تمرین کردیم تا به موفقیت برسیم. هدفم فقط کسب مدال طلای جهان بود اما شرمنده مردم ایران شدم که نتوانستم به مدال طلا برسم و رنگ مدالم نقره شد. خیلی دوست داشتم طلا بگیرم تا دل مردم را شاد کنم اما نشد. با این مدال نقره ۷۲ امتیاز در جدول رنکینگ گرفتم و چند پله صعود کردم. مطمئناً در میدان‌های پیش رو برای کسب بهترین نتیجه حاضر می‌شوم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی با قدردانی از مردم ایران بخاطر حمایت‌هایشان، گفت: دست مردم را می‌بوسم و از اینکه مدال نقره گرفتم معذرت می‌خواهم. امیدوارم با ادامه این حمایت‌ها بتوانیم به موفقیت برسیم و دلشان را شاد کنیم. دوست داشتم با کسب مدال طلا سرود ایران در سالن مسابقات پخش شود و همه به احترام سرود ایران سرپا بایستند اما متاسفانه به خواسته‌ام نرسیدم. قول می‌دهم در مسابقات بعدی حتماً این کار را انجام بدهم. جا دارد از مربی، خانواده‌ام و مردم روستایم بخاطر حمایت‌هایشان تشکر کنم و دستشان را می بوسم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان چین مدال طلا مردم ایران وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری