Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@22:52:04 GMT

برنامه تعطیلی سالن‌های نمایشی در شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۴۳۲

برنامه تعطیلی سالن‌های نمایشی در شب‌های قدر

سالن‌های نمایشی سراسر کشور از سوم خرداد (هجدهم رمضان)، پس از اذان مغرب تا هشتم خرداد (بیست و سوم رمضان)، پیش از اذان مغرب تعطیل خواهند بود.

به گزارش گره فرهنگی ی، برنامه تعطیلی سالن‌های نمایشی سراسر کشور در ایام شب‌های مبارک قدر رمضان ۱۴۴۰ به شرح زیر است:

 ـ سوم خرداد (هجدهم رمضان) و اولین شب قدر، از بعد از اذان مغرب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ـ چهارم خرداد (نوزدهم رمضان و روز ضربت خوردن حضرت علی(ع))، پنجم خرداد (بیستم رمضان و دومین شب قدر)، ششم خرداد (بیست ‌و یکم رمضان و شهادت حضرت علی(ع)) و هفتم خرداد (بیست‌ و دوم رمضان و سومین‌ شب قدر) به طور کامل.

ـ هشتم خرداد (بیست و سوم رمضان) تا پیش از اذان مغرب.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شب قدر سالن نمایش سالن های نمایش سالن تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های مربوط به دهه کرامت خبر داد و گفت: از بیست‌ودوم تا سی‌ام اردیبهشت سال جاری به مدت هشت شب برنامه‌ای با عنوان «هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم از نماز مغرب و عشا در بوستان امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تأکید بر اهمیت و نقش انجام کارهای هماهنگ، فراگیر و سراسری در راستای فرهنگ‌سازی عمومی در مناسبت‌های مذهبی از جمله دهه کرامت اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده میان منطقه، معاونت خدمات شهری و معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان همچون سال گذشته جشن‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه مبارک کرامت در نظر گرفته شده است که امیدواریم با استقبال و رضایت شهروندان همراه باشد.

وی افزود: برای برگزاری این جشن‌ها از هنرمندان، ورزشکاران و مهمانان استانی و ملی متعدد دعوت به‌عمل آمده است تا با اجرای برنامه‌های متنوع فضای مذهبی و فرهنگی با نشاطی برای مردم شریف اصفهان فراهم شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ضمن دعوت از تمام مردم اصفهان برای شرکت در این مراسم تصریح کرد: مراسم دهه کرامت از تاریخ بیست‌ویکم اردیبهشت همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) که در تقویم کشور با نام روز دختر نام‌گذاری شده است، تحت عنوان «جشن شکوه خلقت» جشن بزرگ دختران نصف جهان ویژه دختران نوجوان آغاز می‌شود.

غلامی ادامه داد: از بیست‌ودوم تا سی‌ام اردیبهشت سال جاری به مدت هشت شب با عنوان «هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم از نماز مغرب و عشا در بوستان امام رضا (ع) در این منطقه برگزار خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای در دستورکار قرار دارد.

کد خبر 751591

دیگر خبرها

  • «هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم در منطقه ۱۱ اصفهان
  • جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت