Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:31:23 GMT

به دنبال چرایی لغو پروازهای تهران-بندرلنگه هستم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۸۸۸

به دنبال چرایی لغو پروازهای تهران-بندرلنگه هستم

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر شریفی در نشست وزیر راه و شهرسازی با اعضای فراکسیون مستقلین مجلس، افزود: راهداری و ساماندهی حمل و نقل امری خطیر و پیچیده و گسترده است و اگر جاده‌ها ایمن نباشند و راهداری به وظیفه‌اش عمل نکند تلفاتی جبران ناپذیر گربیان‌گیر مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه چه زنان باردار یا کودکان بیماری که به دلیل ناهموار بودن جاده پشت بند و انجیردان در بستک جان خود را از دست نداده‌اند، تصریح کرد: در کشور سراغ نداریم همچین جاده‌ای که تنها با سه میلیارد تومان مشکلش حل خواهد اما سال هاست که مسکوت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی با اشاره به اینکه نمی دانم چرا این پروژه مدت هاست که قفل مانده است، خاطرنشان کرد: در هیچ جای کشور چنین پروژه‌ای وجود ندارد و از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم نسبت به اهتمام و سرعتی بخشی به این پروژه نگاه ویژه‌تری داشته باشد تا نگرانی و تراژدی غم انگیز مردم بستک به پایان برسد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در ادامه با اشاره به گلایه مدی مردم شهرستان بندرلنگه از لغو پروازهای تهران به بندرلنگه و بالعکس، اظهار کرد: قدمت فرودگاه بندرلنگه مربوط به امروز و دیرو نیست بلکه هم دوره فرودگاه مهرآباد است اما نمی دانم چرا امروز باید کاری کنیم که پروازها لغو شود.

وی با بیان اینکه مردم بندرلنگه و غرب هرمزگان که با استان‌های همجوار فاصله زیادی دارند برای جا به جایی حق استفاده از پرواز ندارند، اضافه کرد: مردم به شدت از این بی مهری‌ها ناراحتند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موضوع برطرف شود.

شریفی در پایان بندرلنگه را شهرستانی استراتژیک خواند و عنوان کرد: باید قدر مرزداران خلیج فارس را بدانیم و برای بهبود زندگی شأن تلاش کنیم.

کد خبر 4621978

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر شریفی مجلس شورای اسلامی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم

به نظر می‌رسد عربستان با برگزاری یک تور برای پروژه نئوم قصد دارد پیشرفت‌های انجام‌شده پروژه The Line را به نمایش بگذارد.

به گزارش دیجیاتو، عربستان احتمالاً میزبان سرمایه‌گذاران مختلف خواهد بود. هدف این گردهمایی و بازدید از نئوم، علاقه‌مندکردن بانکداران و سرمایه‌گذاران به این شهر بیابانی است. پیش‌ازاین عربستان با برگزاری نمایشگاه در شهر‌های مختلف مانند نیویورک و لندن و با نشان‌دادن ویدیو‌های واقعیت مجازی از این شهر، قصد داشت تا سرمایه‌گذاران را به این پروژه جاه‌طلبانه ترغیب کند.

جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم دارای قسمت‌های مختلفی است و یکی از عجیب‌ترین آن‌ها، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تکمیل گردد. البته به‌نظر می‌رسد عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه کاهش داده است. درحالی که دولت این کشور در مقطعی امیدوار بود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

به گفته برخی از منابع آگاه، تاکنون برخی از بانک‌های خارجی در ارائه وام‌های کلان به نئوم مردد بوده‌اند، زیرا عربستان هنوز به این پروژه ضمانت دولتی نداده است. بیشتر بودجه نئوم تاکنون به صورت تزریق سهام از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که توسط ولیعهد، «محمد بن سلمان» مدیریت می‌شود، فراهم شده است.

عربستان قصد دارد برنامه‌های چشم‌انداز ۲۰۳۰ تا حدودی از طریق سرمایه‌های خارجی تأمین شود و امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ سالانه به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برسد که تقریباً سه برابر بیشتر از آنچه تاکنون به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد