Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:44:26 GMT

احمدی بر سکوی نایب قهرمانی تکواندو جهان ایستاد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۹۳۶

احمدی بر سکوی نایب قهرمانی تکواندو جهان ایستاد

تکواندکار جویباری عضو تیم ملی کشورمان توانست در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2019 به مدال با ارزش نقره دست یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،سروش احمدی تکواندوکار خوش‌تکنیک کشورمان در رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان 2019 در شهر "منچستر" انگلیس ابتدا «کریستوفر صباغ» از لبنان را در پایان راند دو و با نتیجه 24 بر 2 از پیش‌رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با «حمد موبارک» ازعربستان مبارزه کرد و این دیدار نیز در پایان راند دو و با نتیجه 23 بر 2 به پایان رسید.

وی در گام سوم نیز نماینده اندونزی که برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه داشت را در پایان راند دو (21 بر یک) با شکست راهی خانه کرد.

نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم به مصاف «جواد آقایف» از آذربایجان قهرمان نوجوانان 2018 قرار گرفت و 22 بر 14 به برتری رسید.

احمدی در مرحله نیمه‌نهایی با «جواد آچاب» تکواندوکار با سابقه بلژیک قهرمان جهان 2015، قهرمان اروپا 2016 و... مبارزه کرد و در پایان دیداری حساس و نفس‌گیر با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد تا فینالیست وزن سوم لقب بگیرد و در نهایت با واگذاری نتیجه برابر نماینده چین توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های 12G است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند