Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا - استان البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ در این پیام آمده است:

کرج از دیرباز تاکنون همواره مهد پرورش و شکوفایی ورزرشکاران و قهرمانانی بوده که با دستیابی به قله های افتخار پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در سراسر جهان برافراشته کرده اند.

این بار نیز و از نسل این قهرمانان دختر دیگری از البرز پا به عرصه ی افتخار گذاشت و توانست در اوج جوانی برگ زرین دیگری را در دفتر ورزش کشور و استان سرافراز البرز ثبت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید کسب مدال نقره مسابقات جهانی تکواندو توسط مهلا مؤمن زاده در سن 17 سالگی، کم از مدال طلا و ایستادن بر سکوی قهرمانی ندارد.

مهلا نشان داد می تواند کیمیای دیگری برای تکواندو کشور باشد.

اینجانب به نوبه ی خود ضمن قدردانی از این دختر آینده دار ورزش البرز، کسب مدال نقره جهان را به خانواده ی این عزیز، مربیان زحمتکش، کلیه ی علاقمندان به تکواندو و جامعه ی بزرگ ورزش و جوانان استان البرز و کشور تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در سایه الطاف ایزدمنان و با تلاش و پشتکار بیشتر شاهد موفقیت ها و افتخارآفرینی های بیش از پیش مهلا مؤمن زاده در میادین ملی، آسیایی، جهانی و المپیک باشیم.

امیر غفرانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز تکواندو جامعه جمهوری اسلامی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند