Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کنکور کارشناسی با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر ماه برگزار خواهد شد و به هیچ وجه به تعویق نخواهد افتاد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره احتمال به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ۹۸ گفت: کنکور کارشناسی با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر ماه برگزار خواهد شد و به هیچ وجه به تعویق نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره علت به تعویق نیافتادن کنکور ۹۸ با توجه به بروز سیل در کشور گفت: با توجه به اینکه در کنکور امسال پذیرش به صورت انجام می‌شود یعنی هم بر اساس سوابق تحصیلی و هم بر اساس آزمون و دوم اینکه تعداد متقاضایان امسال شرکت در کنکور یک میلیون ۷۱۸ هزار ۱۷۳ داوطلب است که نسبت به تعداد ثبت نام کنندگان قبلی تعداد ۶۴ هزار ۵۷۵ نفر بیشتر شده است امکان به تعویق افتادن زمان کنکور وجود ندارد و بر اساس اعلام قبلی کنکور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین توکلی سازمان سنجش کنکور کارشناسی تعویق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، منابع عراقی از بارش شدید باران در اقلیم کردستان عراق و جاری شدن سیل خبر دادند.

این منابع صحنه هایی از جاری شدن سیل در سلیمانیه عراق منتشر کردند.

از سوی دیگر شهر اربیل نیز شاهد بارندگی شدید است.

منابع خبری اعلام کردند که بارش شدید باران در اربیل در اقلیم کردستان عراق سبب آبگرفتگی معابر شده است.

در برخی مناطق آب وارد منازل شده است.

کد خبر 6095612

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان غربی
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • هشدار زرد رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان غربی
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org