Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:51:32 GMT

شجاع و کمال، خشن‌ترین پرسپولیسی‌های لیگ هجدهم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۲۵۹

شجاع و کمال، خشن‌ترین پرسپولیسی‌های لیگ هجدهم

مثل لیگ‌های شانزدهم و هفدهم، پرسپولیس در این فصل هم جام قهرمانی را بالای سر برد. قهرمان شد اما رکوردها و عناوین بسیاری را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، رکوردهایی که در دو فصل گذشته در اختیار خودش بودند و حالا که دستش از همه آنها کوتاه مانده، باید با رکوردهای منفی‌ خود روزگار بگذراند. یکی از مواردی که در مورد پرسپولیس در لیگ هجدهم خیلی به چشم آمد و بارها درباره آن صحبت شد، خشونت قرمزپوشان در زمین بود که باعث شد پرسپولیس در خیلی از بازی‌ها از حضور مهره‌های کلیدی خود محروم باشد و بدون آنها به دیدار حریفانش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان پرسپولیسی‌ها، شجاع خلیل‌زاده خشن‌ترین بازیکن بوده. او ۸ بار از داوران کارت زرد دریافت کرده و ۲ بار محروم شده است. از دیدار مقابل فولاد و سپاهان.

 


بعد از او کمال کامیابی‌نیا با ۶ کارت زرد قرار دارد. این بازیکن در بازی رفت مقابل سپاهان تنها کارت قرمز این فصل پرسپولیس را از فغانی دریافت کرد. سیامک نعمتی هم ۶ کارت زرد دریافت کرده که با توجه به هجومی بودن پست او کمی این آمار برایش عجیب است.

شجاع خلیل زاده کمال الدین کامیابی نیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید