Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@02:39:38 GMT

گذشت ۴۸ درصد شکات از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۵۳۱

گذشت ۴۸ درصد شکات از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد

خبرگزاری میزان- جولایی گفت: در راستای آزادی ۸ هزار زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته شکات خصوصی با چشم‌پوشی از ۴۸ درصد محکوم‌ٌبه بیشترین نقش را داشته‌اند. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی در جشن گلریزان شهر تبریز که با حضور رییس‌کل‌دادگستری، استاندار و جمعی از مسئولین عالی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: اولیاءدم، طلبکاران مالی و به طور کلی شکات خصوصی در خط مقدم آزادی‌های این مجموعه حمایتی قرار دارند، زیرا برخی با وجود اینکه مبلع تعیین شده از سوی محکمه از جمله حقوق حقه آن‌ها به حساب می‌آید و جمعی از آن‌ها بابت آن عمیقا متضرر شده‌اند، اما با اطلاع از وضعیت مددجویان این نهاد مردمی در مسیر بازگرداندن یک سرپرست خانواده به آغوش جامعه بیشترین همیاری را داشته و با عنایت به آمار سه دهه اخیر می‌توان گفت: طلبکاران با گذشت از ۵۰ درصد اصل بدهی تاثیر بسزایی در تسریع آزادی‌ها داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هم‌اکنون هشت هزار و ۶۴۲ زندانی جرایم مالی غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های کشور حبس هستند، اظهار کرد: برای آزادی این تعداد زندانی رقمی بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم شاکیان پرونده‌ها بار دیگر با حمایت خود شرایط را برای رهایی این بدهکاران اغلب مالی فراهم نمایند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور افزود: پارسال با کمک ستاد دیه و مشارکت نیکوکاران و تخفیف شکات هفت هزار و ۹۳۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌ها آزاد شدند که میزان بدهی این مددجویان افزون بر ۱۵ هزار و ۹۷۷ میلیارد ریال بود.


انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد مدیرعامل ستاددیه کشور عفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد