Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@03:16:06 GMT

کوچک‌سازی محموله‌های عرضه نفت در بورس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۶۴۸

بیژن زنگنه در گفتگویی به ارزیابی دهمین مرحله عرضه نفت و میعانات گازی در بورس انرژی که قرار است فردا صورت گیرد، گفت: این عرضه نیز همچون دیگر عرضه‌ها خواهد بود درحالی که وزارت نفت موظف است هر ماه مقدار مشخصی نفت و میعانات گازی عرضه کند لذا بر مبنای شیونامه ابلاغی طی هفته‌های گذشته و قانون بودجه این عرضه‌ها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچک‌سازی محموله‌های عرضه نفت در بورس تا حد ۳۵ هزار بشکه یا ۵ هزار تن

وی با بیان اینکه محموله‌های عرضه نفت در بورس تا حد امکان (۳۵ هزار بشکه یا ۵ هزار تن) کوچک شده لذا امکان خوبی برای خریداران به‌وجود آمده است، افزود: لجستیک (مدیریت جریان کالا، اطلاعات بین محل تولید تا نقطه مصرف برای برآورده کردن نیاز‌های مصرفی) آن نیز توسط وزارت نفت برای تحویل این محموله‌های کوچک فراهم شده است.

در نظر گرفتن تسهیلات بسیاری برای خریداران مانند تعهدات ریالی و اعتباری

زنگنه ادامه داد: همچنین تسهیلات بسیاری نیز برای خریداران مانند تعهدات ریالی و اعتباری در نظر گرفته شده است البته باید ابتدا ۶ درصد مبلغ را به‌عنوان ضمانت قرار دهند و سپس مابقی پول در طول زمان و قبل از بارگیری محموله از آن‌ها اخذ می‌شود.

کسب موفقیت چشمگیر عرضه نفت در بورس کمی زمان‌بر است

وی در ارزیابی عرضه‌های نفت و میعانات گازی که تاکنون در بورس انرژی صورت گرفته، بیان کرد: این عرضه‌ها کم و پیش موفق بوده و امید است با رفع مشکلات و ناآشنایی‌ها بتوانیم عرضه را گسترده‌تر کنیم چراکه اکثر بورسی‌ها معتقدند کسب موفقیت چشمگیر عرضه نفت در بورس کمی زمان‌بر است لذا وارد میدان شدن کنشگران و فعالان این عرصه به زمان نیاز دارد.

نمی‌توانم درخواست‌های نفتی ایران در مهلت ۶۰ روز به اروپا را صریح بیان کنم

وزیر نفت همچنین درخصوص اینکه در مهلت ۶۰ روز ایران به اروپا چه درخواست‌هایی برای فروش نفت دیده شده است، تصریح کرد: اگرچه نمی‌توانم دراین‌خصوص صریح صحبت کنم، اما وزارت امور خارجه، مدیریت کار را تحت نظارت و سیاست‌های شورای عالی امنیت ملی لحاظ می‌کند، وزارت نفت نیز با آن‌ها بسیار هماهنگ است، من و دکتر ظریف کار‌ها را دنبال کرده و مرتبط با موضوع، ملاقات‌هایی داریم و از طرف ایران کار‌ها با حسن‌نیت دنبال می‌شود و ان شاءالله پاسخ این حسن نیت‌ها داده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت نفت اروپا بیژن زنگنه بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت

جزیره آستیپالیا (Astypalea) یکی از زیباترین مکان‌ها در گروه جزایر دودکانیز (Dodecanese) در جنوب شرقی دریای اژه محسوب می‌شود. این یک جزیره کوچک، اما دوست داشتنی یونانی است. حدود سه هزار نفر در جزیره آستیپالیا ساکن هستند که بیشتر از طریق کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری زندگی خود را سپری می‌کنند.

تاریخ جزیره آستیپالیا از دوران ماقبل تاریخ آغاز می‌شود. این جزیره به ویژه در دوران هلنیستی به لطف فعالیت ماهیگیری ساکنان آن توسعه یافت. در دوران رومیان، جزیره توسط دزدان دریایی به عنوان پایگاهی برای عملیات خود استفاده می‌شد. سپس، نژاد‌های بسیاری مانند ونیزی ها، ترک‌ها و ایتالیایی‌ها آن را فتح کردند تا اینکه در نهایت در سال ۱۹۴۸ به کشور یونان ملحق شد.

جزیره آستیپالیا یونان دارای چهار روستای کوچک، اما دیدنی است که شامل کورا، آنالیپسی یا مالتزانا، واتهی و لیوادیا می‌شوند. مشخص‌ترین ویژگی این جزیره کلیسا‌های کوچک یا بزرگتری هستند که در سراسر آن پراکنده شده اند. معروف‌ترین کلیسا به نام پاناگیا پروتتیسا (Panagia Portaitissa) شناخته می‌شود که کاملا به رنگ سفید با یک نماد چوبی زیبا و یک برج ناقوس بزرگ است.

به لطف مکان بکر و دنج خود، آستیپالیا دارای فضایی آرام است و به یک استراحتگاه گردشگری شلوغ تبدیل نشده است. اگرچه به گروه جزایر دودکانیز تعلق دارد، اما آستیپالیا دارای معماری سیکلادیک است. خانه‌ها و کلیسا‌هایی به رنگ سفید، کوچه‌های باریک، پنجره‌های آبی رنگ و بالکن‌های چوبی فضایی بی نظیر را در جزیره ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا