Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی نژاد گفت: بیشترین زندانیان جرائم غیرعمد در استان هرمزگان مربوط به مهریه و نفقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احمد مرادی نژاد » در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سالن اجتماعات شرکت ملی گاز ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع)، اظهار کرد: هم اکنون 83 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی 151 میلیارد ریال در زندان های استان هرمزگان بسر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ستاد دیه هرمزگان در راستای کمک به آزادی این زندانیان 15 جشن گلریزان در استان پیش بینی کرده است که هم اینک هشتمین جشن آن در حال برگزاری است

 

مدیرعامل ستاد دیه استان هرمزگان، بر ضرورت مشارکت همگانی در امر فرهنگ سازی در زمینه مهریه های معقول تاکید و تصریح کرد: بیشترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد در استان هرمزگان مربوط به حوزه مهریه و نفقه است.

 

وی با بیان اینکه زندان برای افراد مخل جامعه است و نه کسی که به خاطر مهریه و تصادف موظف به پرداخت دین شده است، اذعان کرد: زندانی شدن این افراد علاوه بر ایجاد مشکل برای خودشان، آسیب های جدی نیز به خانواده هایشان وارد خواهد شد.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان مجلس کانون های مساجد نمایشگاه قرآن قرآن کریم سبک زندگی اسلامی مسجد خراسان جنوبي میلاد امام حسن مجتبی ع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ماه مبارک رمضان جشن گلریزان ستاد دیه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

آمار بیشترین هزینه‌های نظامی در سال ۲۰۲۳ را مشاهده کنید. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، آمار بیشترین هزینه‌های نظامی در سال 2023 به ترتیب آمریکا (916 میلیون دلار)؛ چین ( 296 میلیون دلار) و روسیه ( 109 میلیون دلار) در صدر جدول قرار دارند.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳