Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:07:40 GMT

استقلال -العین امارات؛ کمی انتقام و بیشتر برای پاداش

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۹۹۶

به گزارش ایلنا،استقلال در آخرین بازی فصل امشب میهمان العین امارات است.این یک بازی به لحاظ فوتبالی و امتیازی هیچ ارزشی برای دو تیم ندارد. هر دوتیم از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند و هیچ‌شانسی برای صعود ندارند.

العین و استقلال امشب برای اعاده حیثیت امشب به مصاف هم می‌روند. تیم اماراتی برای فرار از قعر جدول باید در خانه خودش استقلال را شکست دهد و استقلال برای حفظ جایگاه سوم دست کم یک مساوی از حریف پر ستاره‌اش می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها خاطره خوبی از بازی مقابل العین با مربی جوان ایرانی ندارند. 2 سال قبل آن‌ها با علیرضا منصوریان 6 گل از عمر عبدالرحمن و هم تیمی هایش خوردند و وداع تلخ و تاریخی با آسیا داشتند.

وینفرد شفر هم در 3 بازی که هدایت استقلال را بر عهده داشت از پس شکست تیم سابق اش که در سال 2007 تا 2009 سرمربی آن بود برنیامد.حالا نوبت فرهاد مجیدی است که برابر العین که در 2 مقطع 2003 و 2006 پیراهن آن را بر تن داشته و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است چه نتیجه ای می‌گیرد.

فرهاد مجیدی انگیزه مضاعفی برای این بازی دارد ومی خواهد سومین بردش با استقلال و نخستین پیروزی اش با این تیم در آسیا و یک بازی خارج از خانه را تجربه کند و نشان دهد که می‌شود به عنوان یک گزینه خوب و جدی برای سرمربیگری فصل آینده روی او حساب کرد. بازی با العین به لحاظ مالی هم برای استقلالی‌ها ارزشمند است. اگر آن‌ها موفق به شکست دادن حریف قلدر اماراتی شوند، مبلغ 50 هزار دلار یا حدود 800 میلیون تومان از ای اف سی پاداش می‌گیرند. شاید این پول برای باشگاه متمول اماراتی ارزشی نداشته باشد، اما برای استقلالی‌ها رقم قابل توجهی می‌شود که بخشی از مشکلات مالی آن‌ها را حل و فصل می‌کند.

در بازی امشب هر کدام از تیم‌ها و هر کسی انگیزه‌های خودش دارد. شاید این بازی بیش از هرچیز برای استقلالی‌ها به‌اندازه یک بازی 50 هزار دلاری ارزش داشته باشد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا العین امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!