Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  گفت: در راستای اسناد بالادستی و به استناد مصوبه شماره ۷۳۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و نامه شماره ۲۲۰۹۷۵ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۶ مقام عالی وزارت، همکاری کارکنان دولت و معلمان آموزش و پرورش به عنوان اشخاص حقیقی و مؤسسات و نهاد‌های عمومی غیر دولتی به عنوان اشخاص حقوقی برای آموزش در دوره‌های سوادآموزی با سرانه ابلاغی جهت فعالیت‌های واگذارشده به ذی‌نفعان مذکور با رعایت سایر ضوابط ابلاغی بلامانع و معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سرانه هزینه تمام‌شده آموزش در دوره سوادآموزی سال ۱۳۹۸ ابلاغ گردیده است و نکته قابل توجه در این وادی اعلام نرخ سرانه آموزش دوره سوادآموزی در شرایط خاص بیش از دو برابر شرایط عادی می‌باشد.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش استان ادامه داد: سرانه هزینه تمام‌شده در دوره سوادآموزی برای افراد عادی گروه سنی ۱۰ الی ۴۹ ساله معادل ۸۳۶۰۰۰۰ ریال است؛ در حالیکه این سرانه جهت آموزش ناشنوایان، نابینایان و چند معلولیتی تحت پوشش سازمان بهزیستی که در سامانه جامع سوادآموزی ثبت شده باشد، مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰۰ ریال و در مناطق محروم و روستا‌هایی که فقط یک نفر بی‌سواد مرد یا زن ۱۰ الی ۴۹ ساله باقی مانده‌است و از طریق سامانه شناسایی و مشخص شده‌اند با ثبت‌نام به روش غیر خودآموز در دوره سوادآموزی و احراز شرایط قبولی مبلغ ۱۳۰۰۰۰۰۰ریال به عنوان سرانه پرداخت می‌شود.

یزدان‌پناه در بخش پایانی سخنانش ﺗﺄکید کرد: برنامه‌های سوادآموزی با هدف ریشه‌کنی بی‌سوادی و ارتقای سطح سواد استان در گام دوم انقلاب با دقت و حساسیت انجام و پیگیری می‌گردد.

انتهای پیام/ز


اجرای برنامه‌های سوادآموزی با هدف ریشه‌کنی بی‌سوادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد