Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی سیتیزن ها معتقد است که عملکرد تیمش پس از حذف در لیگ قهرمانان اروپا، بسیار خوب بوده است.

طرفداری - کوین دی بروین هافبک بلژیکی سیتیزن ها عنوان کرد که حس ناامیدی و ناراحتی از حذف در مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، به تیمش انگیزه درو کردن جام های داخلی را بخشیده است. منچسترسیتی روز شنبه (18 می) و با در هم کوبیدن واتفورد در فینال جام حذفی، تبدیل به اولین تیمی شد که موفق به کسب سه گانه در انگلستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ManchesterEveningNews، هافبک بلژیکی منچسترسیتی اظهار داشت که این تیم از عدم قهرمانی در لیگ قهرمانان و کسب نکردن چهارگانه، ناامید نیست، چرا که حذف در مقابل تاتنهام باعث شده است که انگیزه آن ها برای کسب همه عناوین داخلی ممکن، بیشتر شود. دی بروین پس از قهرمانی در جام حذفی انگلستان به همراه منچسترسیتی و موفقیت تاریخی با این تیم، به سوال در مورد این که آیا حذف از لیگ قهرمانان اروپا تنها نقطه ناامید کننده این فصل سیتیزن ها بود یا خیر، عنوان کرد: 

فکر می کنم هر کسی شانس قرار گرفتن در موقعیت کنونی ما را داشته باشد، بدون درنگ، این موضوع را خواهد پذیرفت. شما نمی توانید به اما و اگر ها و باید ها فکر کنید. ما لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم و شما می خواهید در این مورد زیاده روی کنید و قضیه را ادامه دار کنید. واکنش ما پس از حذف در لیگ قهرمانان اروپا، چیزی است که شما باید به آن بپردازید. ما پس از حذف شدن در مقابل تاتنهام، در لیگ برتر و جام حذفی انگلستان قهرمان شدیم. 

پپ گواردیولا عنوان کرده بود که برخی از بازیکنان منچسترسیتی تمایل و اشتیاق لازم برای پیشروی بیشتر در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را دارند. با این حال، دی بروین با باقی ماندن در موضع خود، اظهار داشت:

فکر نمی کنم که در ابتدای فصل، کسی به کسب سه گانه فکر کند. در مقاطع ابتدایی سعی می کنید که با نهایت توان، تلاش کنید و در آخر باید در مورد چیز هایی که خوب پیش نمی روند و بالعکس، واکنش نشان دهید. ما در این فصل عملکرد خوبی داشتیم و در سه جام مختلف قهرمان شدیم و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز پیشروی کردیم. چنین عملکردی در نوع خود یک شاهکار بود. شما به عنوان یک ورزشکار، غرور مختص به خودتان را دارید و می خواهید تا جای ممکن عملکرد خوبی داشته باشید و در واقع هر چه عناوین بیشتری کسب کنید، رزومه بهتری خواهید داشت. اکنون نه، ولی 10، 20 یا 30 سال بعد، نگاهی دوباره به افتخاراتی که کسب کرده اید، می تواند لذت بخش باشد. 

او در ادامه افزود:

داستان هر فصل با فصلی دیگر متفاوت است. ممکن است که سال آینده، خوب پیش نرویم و اتفاقات دیگری بیفتد. من نمی توانم در مورد آینده صحبت کنم. برای موفقیت، همه چیز باید در جای مناسب خودش باشد و همه بازیکنان باید در جای درست حاضر باشند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم

21 سال از برتری لحظات پایانی میلان مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا می گذرد.

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • هشدار سرمازدگی تا ۲ روز آینده در استان همدان
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم