Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کرمان:طرح بسیج کنترل فشار خون با همکاری دستگاه های اجرایی تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کرمان جامعه دستگاه های اجرایی شورای اداری فشار خون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد

مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: در راستای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای سال جاری صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتابی بیش از پیش انجام خواهد شد.

مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: در گذشته پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی به جهت تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.

او بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، توسط ناظر عالیه معماری که از سوی معاونت شهرسازی و معماری در محل پروژه حاضر است، انجام و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد