Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@14:04:53 GMT

واکنش اروپا به لفاظی توئیتری ترامپ علیه ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۵۶۸

ساعت 24- پس از لفاظی ترامپ علیه ایران در یک پیام توئیتری، کمیسیون اروپا خواستار توقف اقدامات تحریک‌آمیز و تشدید تنش‌ها در خاورمیانه شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پس از لفاظی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، علیه ایران در یک پیام توئیتری، کمیسیون اروپا خواستار توقف اقدامات تحریک‌آمیز شد.

مایا کوچیانچیک، سخنگوی مسئول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا، امروز (دوشنبه) در جریان یک نشست خبری ضمن هشدار درباره پیامدهای تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه، گفت: درباره توئیت خاصی اظهارنظر نمی‌کنم، اما با در نظر گرفتن شرایط کلی، منطقه به عوامل ثبات زدای بیشتری نیاز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله‌ای است که ما بارها به آن اشاره کرده ایم. باید از هرگونه اقدام تحریک آمیز اجتناب و همه تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها به کار گرفته شود.

در ادامه این گزارش آمده است اظهارات کوچیانچیک پس از آن بیان می‌شود که ترامپ در توئیتی خطاب به ایران نوشت: «اگر ایران می‌خواهد بجنگند این رسما پایان کارش خواهد بود؛ هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید».

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های ایران، اتهام‌های تکراری درباره نقش منطقه‌ای ایران را بر زبان آورد.

به گزارش ایسنا، «گرنت پایس» وزیر دفاع انگلیس روز جمعه و پس از قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهران را به «بی‌ثبات‌کردن منطقه» متهم کرد.

 وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

انگلیس در حالی ایران را به دامن زدن به ثباتی در منطقه متهم کرده که خود حامی اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بوده و به همراه آمریکا چندین بار به خاک یمن حمله کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس