Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:02:06 GMT

سیاستمداران وحشی +تصویر نوشته

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۵۸۳

سیاستمداران وحشی +تصویر نوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در نخستین روز فروردین ماه در سخنرانی خود در سال ۱۳۹۸، فرمودند: «کانال مالی اتحادیه اروپا یک شوخی بیشتر نیست اما یک شوخی تلخی است. اروپایی‌ها در ماجرای برجام از پشت به ما خنجر زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن‌ها نمی‌توان توقع داشت.»

ایشان در مشهد در بخش دیگری ار فرمایشات خود فرمودند: «سیاستمداران غربی در باطن آدم‌هایی هستند به معنای کامل کلمه وحشی. کت و شلوار می‌پوشند، کروات می‌بندند و ادکل می‌زنند اما در باطن وحشی هستند.»

این اولین بار نبود که رهبر انقلاب چنین توصیفی را درباره سیاستمداران غربی به کار می‌بردند. در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ نیز در یک سخنرانی در جمع زنان حوزوی و دانشگاهی کل غربی‌ها را با صفت جنایت‌پیشگی و وحشی‌گری معرفی نمودند: «اينها ظاهرشان اتو کشيده و کراوات زده و ادکلن زده و اينهايند امّا همان باطن وحشی‌گری‌ای که در تاريخ وجود داشته هنوز هم در اينها هست... نژادهای اروپایی راحت آدم می‌کشند وخونسرد جنايت می‌کنند.»

این سخنان رهبر معظم انقلاب ایده طراحی تصویر نوشتی با عنوان سیاستمداران وحشی شده است.در ادامه می توانید این تصویر را که مزین به بیاتات رهبر انقلاب است ببینید.

بر روی  این پوستر نوشته شده است:

رهبرانقلاب:« سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است، هم زورگو است، هم بی‌منطق است، هم زیاده‌خواه است. اینها هیچ منطقی سرشان نمیشود؛ با منطق واقعاً [بیگانه‌اند]. در باطن، سیاستمداران غربی آدمهایی هستند به معنای واقعیِ کلمه وحشی. تعجّب نکنید؛ بله، کت و شلوار میپوشند، کراوات میبندند، ادکلن میزنند، کیف سامسونت دستشان میگیرند، امّا وحشی‌اند؛ عملاً کارهای وحشی‌ها [را میکنند»].

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی رهبر انقلاب آمریکا اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • (تصاویر) دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • کارگران با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • تصاویر دیدار کارگران با رهبر انقلاب