Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:54:09 GMT

اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۶۰۱

اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند

یاسوج- ایرنا- در احکامی جداگانه از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، رئیس و اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

به گزارش ایرنا، جلسه ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر دوشنبه و به ریاست استاندار برگزار شد و این احکام به طور جداگانه تحویل رئیس و دبیر ستاد و رؤسای کمیته‌ها و عضو این ستاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست، طی احکامی جداگانه از سوی علی محمد احمدی، رئیس و اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان منصوب شدند.
طی این حکم، سیدمحمد کاظم نظری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
مجتبی مرادی نوروزی مشاور ومدیرکل حوزه استاندار به عنوان رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
علی پرواز مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
سیداحمد نشاطی فر مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
عباس رسولی امیرآباد مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری به عنوان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
سیدمحمد تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
حسام الدین عظیمی فر مدیرکل حراست استانداری به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
سیدمحمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای محترم نگهبان در تاریخ دوم اسفندماه سال 98 برگزار می‌شود و زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از تاریخ دهم آذرماه 1398 به مدت یک هفته تعیین می‌شود.
9929

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از خسارت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با هر باران سیل آسایی کشاورزی متحمل زیان می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی معتمدی پور عصر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های سیل آسای اخیر بخش کشاورزی این استان یک هزار و 300 میلیارد تومان خسارت دید و واقعیت امر با هر باران سیل آسایی کشاورزان متحمل ضرر و زیان می‌شوند که مدیریت بحران باید تدبیری کند که خسارت به حداقل برسد.

وی عنوان کرد: به دلیل توپوگرافی که استان دارد در زمان بحران ها خسارت پذیری زیادی به بخش کشاورزی وارد می‌شود و از این حیث اول کشور هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف استان افزود: اهم مشکلات و مراجعین مربوط به بخش کشاورزی است و سیلاب خسارت زیادی به این بخش وارد کرد.

علی محمد روستا با اشاره به خسارت به طرح‌های بخش شیلات افزود: ترک فعل دستگاه‌ها در خصوص مجوز به طرح‌های شیلات در بستر رودخانه ها مشهود است.

وی با اشاره به از بین رفتن دیوارهای حائل گفت: دیوارهای حائل روستایی غیر استاندارد زیادی ساخته شده است که تاکید ما بر ساخت دیوارهای استاندارد توسط بنیاد مسکن است.

روستا با اشاره به انسداد جاده‌های روستایی و قطع آب شرب روستاها در سیلاب گذشته گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌ها در زمان بحران در رفع مشکلات مردم پای کار بوده و نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

وی با اشاره به مطرح شدن مواردی مبنی بر برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه بشار گفت: برداشت از بستر رودخانه تحت هر عنوانی ممنوع است و پرونده‌های زیادی هم در این خصوص تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بحران‌های اخیر به معنای واقعی و قابل انتظار کاری انجام نگرفت و تصمیمات قاطعی هم در خصوص تخلفات صورت گرقته اتخاذ نشد.

روستا تاکید کرد بر اعتباراتی که در خصوص خسارت بحران به افراد داده می‌شود نظارت شود تا در جای مناسب خود هزینه شوند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری راهداری و استانداری دستگاه‌های جدیدی برای حوزه راهداری استان خریداری و در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد تا مشکل کمبود تجهیزات راهداری در استان رفع شود، ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها از جمله بنیاد مسکن تلاش کند تا امکانات لجستیکی به روزی برای مواقعی بحرانی خریداری شود.

روستا با اشاره به خسارت بارش‌ها به جاده‌های عشایری گفت: 150 میلیارد تومان اعتبارات برای بهسازی جاده‌های عشایری در نظر گرفته شده است که بخش اعظمی از این اعتبارات از محل وزارت نفت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 درصد طرح‌های پرورش ماهی در روستای کره به دلیل آنکه به عرصه رودخانه تعرض کردند در بارش‌ها دچار خسارت شدند.

علی رضا نیکروز با اشاره به خسارت سیل به سرآبندی‌های حوزه کشاورزی ادامه داد: بیش از 200 سرآبندی کانال آبیاری در حوزه کشاورزی دچار آسیب شدند که دستگاه‌ها ماشین آلات سنگین خود را برای رفع مشکل در اختیار حوزه کشاورزی قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات