Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:57:18 GMT

در چهار فریم: بیرانوند در نقش اسپایدرمن!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۶۸۱

در چهار فریم: بیرانوند در نقش اسپایدرمن!

سیو فوق العاده در دقیقه ۸۲ اگرچه سرنوشت گروه را عوض نکرد اما سبب شد تا بیرانوند بار دیگر توانایی خود در نقش یک اسپایدرمن را در میدانی بین المللی نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس امیدی برای صعود از مرحله گروهی نداشت اما با تمام توان در مقابل السد ظاهر شد و با ارائه نمایشی تماشایی، این تیم را 2-0 شکست داد و پایان خوشی را در لیگ قهرمانان آسیا رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در شرایطی به این برد شیرین دست یافتند که علیرضا بیرانوند گلر این تیم عملکردی فوق العاده را از خود نشان داد و نقش پررنگی در پیروزی مقابل السد داشت.

 

بیرانوند در این مسابقه سه سیو انجام داد. او دوبار شوت های بغداد بونجاح را مهار کرد اما مهار ویژه اش در آخرین دقایق بازی رقم خورد. جایی که بوعلام خوخی با اشتباه مدافعان پرسپولیس در محوطه 6 قدم صاحب موقعیت تک به تک شد و در حالی که انتظار می رفت دروازه پرسپولیس برای بار دوم باز شود، بیرانوند با رفلکسی عجیب و غریب و شیرجه ای فراتر از باور بدنش را در مقابل این ضربه قرار و دروازه پرسپولیس را نجات داد.

 

در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز علیرضا بیرانوند مقابل زردپوشان السد نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد. علی بیرو در نیمه اول تک به تک مشابه با این موقعیت را به شکلی استثنایی از بغداد بونجاح گرفت و اجازه نداد او کار پرسپولیس را تمام کند و در نیمه دوم نیز ضربه سر مهارنشدنی ژاوی را سیو کرد تا پرسپولیس مسافر ژاپن شود.

 

علیرضا بیرانوند که هفته گذشته برای سومین فصل متوالی لیگ را با بیشترین تعداد کلین شیت به پایان رساند، با سه سیو فوق العاده برای دومین بار در سال 2019 در رقابت های آسیایی کلین شیت کرد و همچنین بازهم اجازه نداد دروازه اش در مقابل السد در تهران باز شود.

 

او این فصل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و نقش پررنگی در موفقیت های این تیم داشته است. حالا او تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مقابل سپاهان نیز خود را اثبات کند و نشان دهد که می تواند مقابل آقای گل لیگ یعنی کی روش استنلی نیز دروازه اش را بسته نگه دارد. پس از آن پرسپولیس و بیرانوند می توانند پای میز مذاکره بنشینند و درباره جدایی این گلر صحبت کنند؛ هرچند که فروش او با هر قیمتی پرسپولیس را دوباره وارد چالش انتخاب دروازه بان خواهد کرد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی: حالا که در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم هستیم، شاید خیلی‌ها از یاد برده باشند که در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات چه غائله بزرگی به پا شد. آن زمان مهم‌ترین حاشیه فوتبال ایران، نزدیک شدن علیرضا بیرانوند به استقلال بود. به شکلی باورنکردنی گلر اول سرخ‌ها که چند هفته قبلش در دربی برگشت لیگ و فینال جام‌حذفی مورد نوازش محکم(!) هواداران استقلال قرار گرفته بود، تا آستانه عقد قرارداد با همین تیم پیش رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندگار شد. امروز چه از آن جنجال به یاد داریم و نتیجه نهایی را چطور باید ارزیابی کنیم؟

داستانی که زلزله به پا کرد

احتمالا هدف اصلی بیرانوند برای مذاکره با استقلال، افزایش رقم قراردادش بود، در غیراین صورت او دلیل فنی و فوتبالی برای این کار نداشت. گویا مدیران وقت باشگاه هم به او برای عقد قراردادی ۲ساله، بیش از ۱۰۰میلیارد تومان پیشنهاد داده بودند. این انتقال هم اسپانسری داشت که ظاهرا فقط حاضر بود پول را بابت جذب بیرو بدهد و قبول نمی‌کرد این مبلغ صرف هیچ کار دیگری شود! با توجه به اینکه در نهایت این انتقال عملی نشد، طبیعتا صحت و سقم شایعه پیرامون حامی مالی هم به اثبات نرسید. در روزهایی که بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را به‌طور یکطرفه فسخ کرده و پای میز مذاکره با استقلال نشسته بود، اردوگاه سرخ‌ها فضای ملتهبی را پشت سر می‌گذاشت.

یحیی گل‌محمدی با حضور در مقابل ساختمان باشگاه، ژست ناراحتی معروفی به‌خودش گرفت که تا مدت‌ها مورد تقلید هواداران حریف قرار گرفت و سوژه شد. رضا درویش، مدیرعامل قرمزها هم برای فرار از دست خبرنگاران و هواداران، روی صندلی عقب خودرو پنهان شد و یک کت روی سر خودش کشید. بعد که انتقال بیرانوند منتفی شد، ورق هم به‌طور کلی برگشت. پرسپولیس به آرامش رسید و درویش مقابل ساختمان باشگاه به هواداران گفت کل ماجرا از ابتدا هم یک شوخی بوده است!

از آن سو اما فضای استقلال متشنج شد؛ گروهی از هواداران این تیم دست به تجمع اعتراضی زدند و بعضا مرتکب برخی رفتارها شدند که اصلا قابل باور نبود. دامنه انتقادات چنان افزایش پیدا کرد که نهایتا حجت کریمی و شرکا ناچار به ترک باشگاه استقلال شدند و بنرهایی که خودشان در حمایت از خودشان در محل تمرین زده بودند هم افاقه نکرد!

نتیجه غیرمنتظره

شاید در آن روزهای گرم تابستانی خیلی از هواداران استقلال آرزو می‌کردند این انتقال انجام شود و فکر می‌کردند حضور بیرانوند در تیمشان به سود آنهاست اما فعلا که گذر زمان چیزی غیراز این را نشان داده است. حسین حسینی که آن زمان تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت، امسال یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته است. او با ۱۴کلین‌شیت، یکی از عوامل قطعی بالانشینی استقلال بوده و ۴بار بیشتر از بیرانوند توانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد. در نقطه مقابل بیرو فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته؛ گاهی مصدوم بوده و گاهی با اشتباهاتش به پرسپولیس آسیب جدی زده است. بنابراین شاید دست‌کم برای فصل کنونی، جای حسرتی باقی نماند که چرا بیرانوند استقلالی نشد!

کد خبر 847128 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند