Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- سومین کاروان اقلام اهدایی اعضای کتابخانه های عمومی خراسان رضوی دوشنبه شب با حضور استاندار به استان گلستان اعزام شد.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی جاری شدن سیل در استان های شمالی کشور، این نهاد در راستای رسالت انسانی و فرهنگی خود برای شاد نمودن کودکان مناطق سیل زده و پر کردن اوقات فراغت آنان اقدام به ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علی اکبر سبزیان افزود: از آنجا که خراسان رضوی معین مناطق سیل زده استان گلستان تعیین شده است، اقلام اهدایی اعضای کتابخانه های عمومی استان به مناطق آق قلا و گمیشان ارسال شد.
وی اظهار داشت: در این راستا از یک ماه قبل پویش 'بهار مهربانی' به منظور جمع آوری کمک های اهدایی اعضای کتابخانه ها در قالب راه اندازی پایگاه جمع آوری کتاب و اسباب بازی های قابل استفاده در کتابخانه های عمومی استان اجرا شد.
وی گفت: تاکنون 2 کاروان اقلام فرهنگی، اسباب بازی، نوشت افزار، مواد غذایی و لوازم بهداشتی به همراه دو دستگاه کتابخانه سیار و کتابداران برای اجرای برنامه های فرهنگی از این استان به مناطق سیلزده اعزام شده است.
مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: سومین کاروان اقلام اهدایی شامل اسباب بازی و کتاب با یک دستگاه کامیون و با شعار 'نمی گذاریم سیل کودکی فرزندانمان را با خود ببرد' پس از مراسم پایانی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت در مشهد با حضور استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان استان از محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد به استان گلستان اعزام شد.
وی اظهار داشت: 125 کتابخانه عمومی با 245 هزار عضو در خراسان رضوی فعالیت دارند.
7489 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كاروان كتاب مناطق سيلزده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسن نوری زاده در سفر تایباد و در کمیته هماهنگی مرز دوغارون، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های خصوصی و اقتصادی باید در اولویت کاری همه مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان باشد.

وی، افزود: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهادهای متولی دارد.

نوری‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی با کشورهای مصرف کننده خود همجوار است  و این موضوع خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی بخش صادرات استان به شمار می رود که باید نهایت استفاده از را آن داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ساکنان مناطق مرزی باید از فعالیت‌های اقتصادی مرزها در چارچوب قانون بهره‌مند شوند، گفت: خانواده های مناطق مرزی و محروم نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند، فعالیتهای اقتصادی قانونی باید برای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای لازم و بالا بردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد، افزود: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشورهای همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود